نویسنده: سعید نیکبخت
// چهار شنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۴۵

بازی لغو شده Silent Hills، چیزی شبیه به The Last of Us بوده است

اگرچه بازی Silent Hills که توسط هیدئو کوجیما و گیلِرمو دل تورو در دست تولید بود؛ منتفی شده، اما همچنان اطلاعات جدیدی از آن منتشر می‌شود که حسرت ما را برای منتفی‌شدن این بازی بیشتر می‌کند. به تازگی مشخص شده تپه‌های خاموش کوجیما، چیزی شبیه به بازی The Last of Us استودیو ناتی داگ بوده است.
طی مصاحبه‌ای که به تازگی با گیلِرمو دِل تورو، یکی از خالقان بازی لغو شده Silent Hills انجام شده، وی گفته این بازی شباهت زیادی به بازی The Last of Us داشته است:
در زمان تولید بازی، جلسات شگفت‌انگیز زیادی با طراحان برای تولید داستان بازی و خصوصیات آن داشتیم. برخی از چیزهایی که طراحان برای Silent Hills تولید کرده بودند، شبیه بازی The Last of Us بود. این خصوصیات به من اطمینان خاطر داد که برای تولید بازی در مسیر درستی قرار داریم. با سابقه کوجیما، احساس کردم می‌توانیم یک بازی فراموش‌نشدنی تولید کنیم. در نظر داشتیم سیستمی را برای ترساندن بازیکنان تولید کنیم که متاسفانه با لغو شدن بازی، این اتفاق رخ نخواهد داد.
نظر شما در این رابطه چیست؟ آیا مانند من همچنان در حسرت لغو شدن بازی Silent Hills کوجیما و دل تورو هستید؟ با این حال اگر دوست دارید گوشه‌ای از طعم این بازی منتفی‌شده را بچشید، می‌توانید دموی قابل‌بازی آن را در کنسول پلی‌استیشن 4 بازی کنید. این دمو دیگر در شبکه پلی‌استیشن وجود خارجی ندارد، بنابراین اگر هنوز آن را تجربه نکردید، باید کنسولی را پیدا کنید که این بازی را در گذشته دانلود و در لیست بازی‌های خود داشته باشد. منبع: Destructoid


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده