نویسنده: سعید نیکبخت
// چهار شنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۰۰

باگ بازی Destiny در پلی‌استیشن 4، شما را مجاب به دانلود مجدد بروزرسانی جدید می‌کند

اگر شما هم یکی از انسان‌های بدشانس باشید، باید خود را مجددا آماده دانلود بروزرسانی ۱۸ گیگابایتی بازی Destiny کنید! در ادامه با زومجی همراه باشید تا اطلاعات بیشتری را در رابطه با این باگ عجیب و غریب در اختیار شما قرار دهیم.
براساس گزارشات انجام شده، برخی از کاربران پلی‌استیشن 4 بازی Destiny، به لطف باگ عجیب این بازی باید مجددا بروزرسانی ۱۸ گیگابایتی این بازی را دانلود کنند. اگر این پیغام برای شما هم ارسال شد، در همان ابتدا زیاد وحشت‌زده نشوید. براساس بیانیه بانجی برخی از کاربران گزارش کردند اگرچه اطلاعات دانلود خبر از بروزرسانی ۱۸ گیگابایتی می‌دهد، اما ماهیت واقعی آن بروزرسانی کوچکی است که به تازگی برای بازی منتشر شده است. متاسفانه این یکی از خصوصیات پلی‌استیشن 4 است که برخی اوقات، کاربران را تا آخرین حد ممکن وحشت‌زده می‌کند. با این حال برخی از کاربران بدشانس اعلام کردند پیغامی که برای آن‌ها ارسال می‌شود «خرابی داده‌ها» است. اگر این پیغام برای شما هم صادر شد، متاسفانه باید مانند این کاربران مجددا به دانلود این بروزرسانی عظیم بپردازید. پس از اعتراض شدید بازیکنان، بانجی در فروم خود در رابطه با این مشکل گفت:
با تلاش فراوان سعی می‌کنیم مشکل دانلود مجدد بروزرسانی ۱۸ گیگابایتی را بررسی کنیم. در برخی از کنسول‌ها، اگرچه نام این بروزرسانی 1.17 است، اما در واقع محتویات بروزرسانی 2.01 را در خود دارد. از مشکلات پیش‌آمده عذرخواهی می‌کنیم، اما از شما خواهش می‌کنیم به ادامه دانلود خود بپردازید. اگر پیغام خرابی داده‌ها برای شما ارسال شده، باید دانلود خود را متوقف، کَش کنسول را پاک و مجددا به انجام دانلود بپردازید. برخی از کاربران گزارش کردند اگرچه این دانلود خبر از بروزرسانی ۱۸ گیگابایتی می‌دهد، اما در واقع بروزرسانی کوچک امروز را دانلود می‌کند. این یکی از رفتارهای قابل پیش‌بینی پلی‌استیشن 4 است. با این حال همچنان در حال بررسی مشکل کاربرانی که مجددا باید این بروزرسانی ۱۸ گیگابایتی را دانلود کنند هستیم.
بازی Destiny هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 3، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس 360 و ایکس‌باکس وان  در دسترس است. منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده