نویسنده: سعید نیکبخت
// چهار شنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۱۵

بازی Allison Road وب سایت کیک اِستارتِر را ترک کرد

بازی Allison Road که از نظر علاقه‌مندان ادامه معنوی بازی منتفی‌شده P.T یا Silent Hills خواهد بود، اخیرا وب‌سایت کیک استارتر را ترک کرده است. در ادامه با زومجی و اطلاعاتی در رابطه با دلیل رخ‌دادن این اتفاق همراه باشید.
استودیو لیلیث، سازنده بازی Allison Road که برای جمع‌آوری بودجه لازم برای تولید بازی خود کمپینی در وب‌سایت کیک استارتر راه‌اندازی کرده بود، با یافتن شرکت تیم ۱۷ به عنوان ناشر و کمک‌ کننده مالی، این وب‌سایت را ترک کرده است. تیم ۱۷ که یک ناشر مستقل است، علاوه بر بازی Allison Road در حال همکاری با استودیو پلی‌تونیک برای انتشار بازی جدید آن‌ها با نام Vision است. اعضای لیلیث که برای یافتن تیم ۱۷ برای تولید بازی خود هیجان‌زده هستند، در این رابطه گفته‌اند:
همکاری با تیم ۱۷ نه تنها به ما اجازه ایجاد خلاقیت در بازی را می‌دهد، بلکه آن‌ها با حمایت‌های خود، منابع کافی را برای تولید بازی Allison Road در اختیار ما قرار می‌دهند.
Allison Road توسط یک تیم شش نفره با نام لیلیث (Lilith) تولید می‌شود و مراحل ساخت آن از ماه سپتامبر سال ۲۰۱۴ (درست یک هفته پس از عرضه دمو قابل‌بازی P.T که در نمایشگاه گیمزکام معرفی شد) آغاز شده است. درحالی که مکانیک‌های اصلی این بازی در قسمت‌های مختلف آن قرار داده شده، اما Allison Road هنوز در مرحله پیش از آلفا است. اگر هنوز نسبت به این بازی و وحشتناک‌ بودن آن آشنایی ندارید، می‌توانید از طریق زومجی به مشاهده تریلر رونمایی بازی Allison Road بپردازید. منبع: Dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده