نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۲۱ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۰۰

انگشت اتهام به سوی یوبی‌سافت به دلیل فریب خریداران بازی Might and Magic Heroes VII

تعدادی از خریداران نسخه کالکتور بازی Might & Magic Heroes VII، یوبی‌سافت را به دلیل فریب دادن آن‌ها متهم کرده‌اند. دلیل این امر هم نبود نسخه فیزیکی بازی در داخل بسته است. با جزییات خبر همراه زومجی باشید.

تعدادی از خریداران نسخه کالکتور ۱۰۰ دلاری بازی Might & Magic Heroes VII، اعتقاد دارند که کمپانی یوبی‌سافت به تعهدات خود در قبال این نسخه عمل نکرده و آن‌ها را فریب داده است. چرا که علی‌رغم تبلیغات صورت گرفته، در نسخه کالکتور خبری از دیسک بازی نیست!

ption id="attachment_71182" align="aligncenter" width="720"]Might & Magic Heroes VII تصویر معرفی نسخه کالکتور Might & Magic Heroes VII به همراه دیسک بازی

یکی از خریداران ناراضی در این مورد گفت:

من بر اساس تبلیغات صورت گرفته توسط یوبی‌سافت و به دلیل داشتن دی‌وی‌دی بازی، نسخه کالکتور را با قیمت ۱۰۰ دلار خریداری کردم. ولی پس از دریافت بسته خبری از نسخه فیزیکی بازی نبود و مجبور شدم با یوبی‌سافت تماس بگیرم تا بازی را از طریق حساب کاربری Uplay فعال کنند و تمام بازی را دوباره دانلود کردم. یوبی‌سافت درخواست من برای بازگرداندن پولم را رد کرد.

البته این خریدار در ادامه اعلام کرده مشکل نبود دیسک فقط در نسخه‌های منطقه آمریکا گزارش شده و نسخه‌های منطقه اروپا شامل دیسک بازی هستند. لازم به ذکر است که یوبی‌سافت فعلا توضیحاتی در این مورد ارایه نکرده و باید منتظر روز‌های آتی باشیم. بازی Might & Magic Heroes VII در تاریخ ۸ مهر به صورت انحصاری برای رایانه‌های شخصی عرضه شده است.

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده