نویسنده: سعید نیکبخت
// دوشنبه, ۲۰ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۰

نسخه آزمایشی بازی Star Wars: Battlefront تا سه شنبه تمدید شد

سربازان حکومتی، شورشی و قهرمانان و شخصیت‌های منفی‌ای که این روزها در حال تجربه نسخه آزمایشی بازی Star Wars: Battlefront هستند، تا سه‌شنبه می‌توانند به انجام این کار بپردازند، چراکه استودیو دایس به تازگی تایید کرده نسخه بتا این بازی یک روز دیگر تمدید شده است. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

نسخه آزمایشی بازی Star Wars: Battlefront قرار بود در تاریخ ۱۲ اکتبر(۲۰ مهر) به اتمام برسد. با توجه به استقبال بی‌نظیر بازیکنان، دایس تصمیم گرفته بتای این بازی را تا سه‌شنبه تمدید کند تا در این ۲۴ ساعت، بازیکنان بیشتری بتوانند به تجربه نسخه آزمایشی بپردازند.

نسخه آزمایشی بازی Star Wars: Battlefront در تاریخ ۸ اکتبر (شانزده مهر) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر شد و در تاریخ ۱۳ اکتبر (۲۱ مهر) هم به اتمام می‌رسد.

نسخه آزمایشی شامل حالت Walker Assault در نقشه هوث است که درآن  ۴۰ سرباز شورشی و حکومتی در مقابل یکدیگر مبارزه خواهند کرد. این حالت همچنین اجازه بازی‌کردن با دو شخصیت پرطرفدار دارث ویدر و لوک اِسکای واکر را هم به شما می‌دهد. نسخه آزمایشی همچنین شامل ماموریت‌های بقا در نقشه تاتوئین می‌شود، جایی که سربازان شورشی باید با سیل عظیمی از نیروهای حکومتی مبارزه کنند.

علاوه براین دو حالت، بازیکنان در نسخه آزمایشی به یک حالت کاملا جدید با نام Drop Zone هم دسترسی پیدا خواهند کرد.

بازی Star Wars: Battlefront در تاریخ ۱۷ نوامبر سال ۲۰۱۵ میلادی (۲۶ آبان سال ۱۳۹۴) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

در راستای اخبار مربوط به نسخه آزمایشی، طی روزهای گذشته برخی از کاربران با جستجو در فایل‌های نسخه رایانه‌های شخصی Star Wars: Battlefront، با فایلی با نام «characters.cb» برخورد کردند. در این فایل، نام شخصیت‌های هان سولو، پرنسس لیا و امپرور (Emperor) در لیست شخصیت‌های قابل‌بازی قرار گرفته است.

کمپانی الکترونیک آرتز در گذشته اعلام کرده‌ بود لوک اِسکای واکِر، دارث ویدر و بوبا فت تنها شخصیت‌های قهرمان و ضدقهرمان قابل‌بازی در Star Wars: Battlefront نخواهند بود. با اضافه شدن این سه شخصیت، تعداد شخصیت‌های قهرمان و ضدقهرمان این بازی به شش نفر می‌رسد.

منبع: Dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده