نویسنده: سعید نیکبخت
// دوشنبه, ۲۰ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۰۰

با جدیدترین نقشه و کلاس بازی Call of Duty: Black Ops 3 آشنا شوید

همان‌طور که طی روزهای گذشته مطلع شدیم، استودیو تری‌آرک تا اواخر ماه اکتبر، جمعه هر هفته قصد دارد اطلاعات جدیدی را از گیم‌پلی بازی Call of Duty: Black Ops 3 منتشر کند. جمعه گذشته نخستین هفته از این برنامه هفتگی بود که در آن از یک نقشه و کلاس جدید رونمایی شد.

نقشه جدید بخش چندنفره Call of Duty: Black Ops 3 رِدوود (Redwood) و جدیدترین کلاس آن که به صورت کلی نهمین آن‌هاست، فایِربِرِیک (Firebreak) نام دارد.

نقشه ردوود در جنگل‌های ردوود شمال کالیفرنیا قرار دارد و براساس صحبت‌های سازندگان، با تمام نقشه‌های این مجموعه تفاوت زیادی دارد. ردوود آخرین نقشه تولید شده برای بخش چندنفره Call of Duty: Black Ops 3 بوده و به همین دلیل، از یک مزیت ویژه بهره برده است.

در زمان تولید ردوود که آخرین نقشه بازی بود، سازندگان تمام درس‌هایی که برای تولید نقشه‌های بازی لازم بوده را آموخته بودند و به همین دلیل، تمام تجربیات خود را در آن قرار دادند.

تمرکز اصلی کلاس فایربریک، روی آتش است. بازیکنانی که این کلاس را انتخاب می‌کنند، اسلحه‌ای با نام پاک‌کننده (Purifier) در اختیار خواهند داشت که با استفاده از آتش آن، می‌توانند افرادی که در یک اتاق قرار دارند را به صورت یک‌جا به آتش بکشانند. این کلاس همچنین دارای یک قابلیت با نام موج گرما (Heat Wave) است که در زمان استفاده از آن، می‌توانید با موجی از گرما دشمنان را به سمت عقب بفرستید.

در ادامه می توانید تصاویری از این نقشه و کلاس جدید بازی Call of Duty: Black Ops 3 را مشاهده و نظرات خود را در رابطه با آن‌ها با ما در میان بگذارید:

بازی Call of Duty: Black Ops 3 که توسط تری‌آرک ساخته شده است، در تاریخ ۶ نوامبر ( ۱۵ آبان ۱۳۹۴) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 3، ایکس‌باکس 360، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده