نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۱۹ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۰

با طراحی جدید وسایل نقلیه UNSC در بازی Halo 5: Guardians آشنا شوید

استودیو 343 اینداستریز، هفته پیش طراحی جدید وسایل نقلیه کاونِنت‌ها را در بازی Halo 5: Guardians معرفی کرد و این هفته نیز نوبت به رونمایی از طراحی جدید وسایل نقلیه UNSC رسیده است. با جزییات خبر همراه زومجی باشید.

343 اینداستریز، اطلاعات جامع و کاملی از ۵ وسیله نقلیه UNSC در بازی با نام‌های اسکورپیون، مانگوس، گانگوس، راکت وارتاگ و گاوس وارتاگ منتشر کرده است. این وسایل نمونه‌های مخصوص از خودرو‌هایی است که از طریق سیستم REQ بازی به دست می‌آورید. REQ سیستم مربوط به جوایز بازی است که پس از بازی در بخش‌های Arena و Warzone امتیازاتی در این سیستم جمع‌آوری می‌کنید و با استفاده از این امتیازات قادر خواهید بود تا وسایل نقلیه مذکور را به اختیار در بخش Warzone استفاده کنید. در ادامه می‌توانید تصاویر و جزییات وسایل نقلیه جدید را مشاهده کنید:

Scorpion

 

اسکورپیون (Scorpion): نمونه جدید از خودروی زرهی M808 بخش داستانی است و M820 نام دارد. وزن آن تقریبا نصف مدل پیشین است ولی از لحاظ قدرت شلیک دست کمی از نمونه‌های پیشین خود ندارد. از آخرین نسل سلاح‌هایی با گلوله‌های انرژی استفاده می‌کند و زره پیشرفته آن اجازه مقاومت در برابر ضربات دشمن را فراهم می‌کند.

 

 

 

 

22

مانگوس (Mangoose): نمونه جدید خودرو نظامی M274 است که اندازه آن بزرگ‌تر شده است. قدرت مانور، سرعت و مقاومت وسیله افزایش یافته و با نام M290 شناخته می‌شود.

 

 

 

 

 

 

گانگوس (Gungoose): Gungooseاین خودرو از ترکیب مانگوس با ۲ نارنجک‌انداز ساخته شده که در قسمت جلویی آن دیده می‌شوند. همین امر هم قدرت شلیک خوبی به این خودرو نظامی داده است.

 

 

 

 

 

 

warthogراکت وارتاگ (Rocket Warhog): نیرو‌های UNSC معمولا از نسخه راکت‌انداز وارتاگ برای مقابله با نیروهای هوایی کاونِنت‌ها استفاده می‌کنند. نسخه جدید از این وسیله نقلیه بهبود‌هایی در بخش زره داشته که از بین بردن آن را دشوار‌تر می‌کند.

 

 

 

 

 

 

 

Warthog 2

گاوس واتارگ (Gause Warthog): پس از عملیات Requiem، نیروهای UNSC تصمیم گرفتند تا ازتوپ انرژیکی گاوس بر روی خودروی وارتاگ استفاده کنند که این عمل قدرت حمله بسیار بالایی در ابعاد بزرگ محیطی به این خودرو می‌دهد. همانند نمونه پیشین، این خودرو از زره بهبود‌یافته نیز استفاده می‌کند.

 

 

 

 

 

 

بازی Halo 5: Guardians در تاریخ ۵ آبان به صورت انحصاری برای ایکس‌باکس وان منتشر خواهد شد.شما می‌توانید اولین نگاه به این بازی را در زومجی بخوانید. نظرات خود را در مورد طراحی خودرو‌های نظامی با مادر میان بگذارید.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده