نویسنده: سعید نیکبخت
// چهار شنبه, ۱۰ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۳۰

سانتا مونیکا، سازنده‌ی God Of War برنامه‌هایی برای سال ۲۰۱۵ دارد

روز گذشته شَنون اِستاداِستیل، مدیر استودیوی سانتا مونیکا، سازنده‌ی مجموعه‌ی God of War، پیامی را برای طرفداران این استودیو منتشر کرد و اطلاعات مهمی را در رابطه با آینده‌ی این شرکت، سال ۲۰۱۵ و رویداد PlayStation Experience سال آینده با طرفداران به اشتراک گذاشت. با زومجی همراه باشید.
اِستاداِستیل ابتدا به کارهای انجام شده در سال ۲۰۱۴ و به خصوص ماه فوریه اشاره داشت. در این ماه یکی از بازی‌های این استودیو که در حال ساخت برای کنسول پلی‌استیشن 4 بود، کنسل شد و به همین دلیل تعداد زیادی از اعضای سانتا مونیکا این استودیو را ترک کردند. اِستاداِستیل این دوره را یکی از سخت‌ترین دوران کاری خود دانسته است. با این حال وی منتظر برنامه‌های آینده‌ی استودیو در سال ۲۰۱۵ است. در ماه مارس سال ۲۰۱۵، سانتا مونیکا مراسم ویژه‌ای را برای دهمین سالگرد بازی God of War برگزار خواهد کرد:
اواخر ماه مارس مراسمی را به مناسبت دهمین سالگرد بازی God of War برای طرفداران برگزار خواهیم کرد. به‌شدت منتظر این مراسم هستیم.
براساس صحبت‌های مدیر استودیوی سانتا مونیکا، به نظر سال ۲۰۱۵ هم باید منتظر رویداد PlayStation Experience دیگری باشیم:
درحالی  که مطمئن هستم رویداد PlayStation Experience سال آینده هم برگزار خواهد شد، انتظار دارم استودیوی سانتا مونیکا نقش مهمی را در آن ایفا کند.
با این حال طرفداران این استودیو باید منتظر باشند، چرا که روزهای خوب این استودیو در راه است. بدون‌شک تایید ساخت نسخه‌ی جدید God of War پس از کنسل شدن ساخت یک بازی دیگر، خبر از آینده‌ی خوب این استودیو و کنسول پلی‌استیشن 4 می‌دهد. منبع: Dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده