نویسنده: کیا مختاری
// شنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۳۰

مایکروسافت با ویندوز ۱۰ حامی مالی نمایشگاه بلیزکان امسال می‌شود

طبق اعلام لَری هِرب، سخنگوی ایکس‌باکس در وبلاگ رسمی خود، ویندوز ۱۰ امسال از حامیان مالی نمایشگاه BlizzCon 2015 است، با جزییات خبر همراه زومجی باشید.

نمایشگاه بلیزکان (BlizzCon) گردهمایی بزرگ ویژه بازی‌های ساخت شرکت محبوب بلیزارد است و طرفداران بلیزارد حدود در این نمایشگاه حضور پیدا می‌کند. امسال نهمین سال برگزاری نمایشگاه است و بلیزارد نمایشگاه امسال را در سالن گردهمایی آناهایم واقع در آناهایم کالیفرنیا برگزار خواهد کرد. لَری هِرب در وبلاگ رسمی خود می‌گوید:
برای نخستین بار تنها طرفداران حاضر در BlizzCon 2015 جشن افتتاحیه را نمی‌بینند و علاقه‌مندان می‌توانند از طریق ایکس‌باکس وان و اپلیکیشن رویدادهای زنده ایکس‌باکس- Xbox Live Eventsinteractive یا XLEi-این مراسم را به‌صورت زنده در روز ۶ نوامبر (۱۵ آبان) تماشا کنند.

به گفته سخنگوی ایکس‌باکس او به حضور و حمایت ویندوز ۱۰ در یکی از بزرگ‌ترین گردهمایی‌های پی‌سی گیمینگ امیدوار است، همچنین ۵ بلیط رایگان به طرفداران خوش‌شانس برای حضور در نمایشگاه اهدا می‌شود و از مهمانان همراه لَری هِرب خواهند بود، البته هزینه‌های دیگر بر عهده شما است. نمایشگاه BlizzCon 2015 در روزهای ۶ و ۷ نوامبر (۱۵ و ۱۶ آبان) برگزار می‌شود.

منبع: Major Nelson  


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده