نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۴۵

ساخت موسیقی متن بازی Rise of the Tomb Raider بر عهده آهنگساز سریال بازی تاج و تخت است

در حالی که یک ماه تا عرضه بازی Rise of the Tomb Raider باقی مانده، مایکروسافت اعلام کرد که ساخت موسیقی این بازی بر عهده بابی تاهوری، آهنگساز سریال Game of Thrones و فیلم‌های Iron Man و Despicable Me است. با جزییات خبر همراه زومجی باشید.
بخش داستانی بازی Rise of the Tomb Raider حدود ۱۵ الی ۲۰ ساعت طول خواهد کشید و در سراسر این ماجراجویی آهنگ‌های بازی نقشی مهم ایفا خواهند کرد. حال طبق اعلام مایکروسافت، بابی تاهوری، آهنگساز سریال پرطرفدار و حماسی «بازی تاج و تخت» وظیفه ساخت موسیقی‌های بازی را بر‌عهده دارد. تاهوری در این مورد گفت:
لارا کرفت شخصیتی است که یک روحیه شکست‌ناپذیر دارد و ساخت موسیقی که وی را در طول ماجراجویی‌هایش همراهی کند، یک تجربه بسیار لذت بخش است.
همچنین کریستال داینامیکس، سازنده بازی، نیز اعلام کردکه نسخه جدید تامب رایدر از یک سیستم غیر‌قابل پیش‌بینی در مورد موسیقی‌های بخش مخفی‌کاری خود استفاده خواهد کرد که باعث می‌شود هر بار یک قطعه متفاوت، بسته به شرایط بازی پخش شود. این شیوه با استفاده از تکنولوژی «Middleware System» و با همکاری شرکت اینتلیجنت میوزیک سیستم ساخته شده و با آنالیز موسیقی‌های ساخته شده توسط تاهوری، هر بار یک ترکیب جدید از آن ارایه می‌دهد. مایکروسافت همچنین چندی پیش باندل مخصوص این بازی را برای کنسول ایکس‌باکس وان معرفی کرد و سازندگان هم اطلاعات جذابی در مورد بسته‌های الحاقی بازی ارایه دادند. علاوه بر آن در زومجی هم پیش‌نمایش کاملی برای بازی در نظر گرفتیم که برای آشنایی بیش‌تر با بازی می‌توانید آن را مطالعه کنید. به هر حال Rise of the Tomb Raider در تاریخ ۱۰ نوامبر (۱۹ آبان) برای ایکس‌باکس 360 و ایکس‌باکس وان و اوایل سال ۲۰۱۶ برای رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود. نسخه پلی‌استیشن 4 بازی هم برای اواخر سال ۲۰۱۶ برنامه‌ریزی شده است.در ادامه می‌توانید نمونه‌ای از موسیقی متن بازی را دانلود کنید: دانلود موسیقی متن Rise of the Tomb Raider منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده