بانجی: در ابتدا به خوبی بازی Destiny را درک نکردیم
طی مصاحبهای که به تازگی با
لوک اِسمیت
، کارگردان بسته الحاقی The Taken King انجام شده، وی گفت عمکلرد
پیتر دینکلیج
(بازیگر سریال بازی تاج و تخت) در نسخه ابتدایی شخصیت
گوست
، هوشمصنوعی همراه شما در بازی راضی کننده نبوده است:
فکر میکنم گوست یک ضربالمثل عالی برای توصیف بازی دستینی باشد. در بانجی و در ابتدای روند تولید Destiny، نتوانستیم به خوبی این بازی را درک کنیم. در روزهای ابتدایی و طراحی گوست، به خوبی نتوانستیم قابلیتهای گوست و کارهایی را که میتواند در بازی انجام دهد، متوجه شویم. به همین دلیل، عملکرد این شخصیت هم در نسخه ابتدایی بازی راضی کننده نبود.
همانطور که در گذشته در زومجی خواندید
، با انتشار بسته الحاقی The Taken King، کار صداگذاری شخصیت گوست به
نولان نورث
معروف واگذار شد. دینکلیج به دلیل مشغله خود در دنیای هالیوود، به صورت مداوم نمیتوانسته در بانجی حضور پیدا کند و به همین دلیل، جای او با نورث عوض شده است. به شخصه اعتقاد دارم بازی Destiny در زمان عرضه مانند محصولات دیگر بانجی نبود. ماموریتهای تکراری، سیستم لوت آزار دهنده و داستانی ساده، مشکلاتی بودند که خوشبختانه در بسته الحاقی The Taken King رفع شدند. بنابراین اگر مانند من به ایده اصلی بازی دستینی علاقه داشتید، اما بازی اصلی نتوانست شما را راضی کند، The Taken King بهترین زمان برای بازگشت به این بازی تمام آنلاین است. بازی Destiny و دو بسته الحاقی آن با نامهای The Dark Below و House of Wolves، هماکنون برای پلتفرمهای
پلیاستیشن 3
،
پلیاستیشن 4
،
ایکسباکس 360
و
ایکسباکس وان
در دسترس است. بسته الحاقی Destiny: The Taken King که شامل بخش داستانی کاملا جدید و یک داستان متحول شده نسبت به بازی اصلی خواهد بود، در تاریخ ۲۴ شهریور برای پلتفرمهای ذکر شده منتشر شد. برای آشنایی بیشتر با این DLC، میتوانید از طریق زومجی، اقدام به تماشای
تریلر بسته الحاقی Destiny: The Taken King
کنید.
منبع: VG247