نویسنده: سعید نیکبخت
// دوشنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۰۰

زمستان امسال منتظر انتشار اطلاعات جدید از بازی Mass Effect: Andromeda باشید

اگرچه بازی Mass Effect: Andromeda در نمایشگاه E3 2015 معرفی شد، اما از آن زمان اطلاعات چندانی از این بازی مورد انتظار منتشر نشده است. ظاهرا این مسئله زمستان امسال تغییر پیدا خواهد کرد و استودیو بایووِر، اطلاعات جدیدی را از این بازی نقش‌آفرینی علمی-تخیلی در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد داد. با زومجی همراه باشید.
یَنیک روی، یکی از اعضای بلند بالای بایوور، به تازگی در حساب توئیتر خود اعلام کرده زمستان امسال تیم آن‌ها در نظر دارد اطلاعات جدیدی را در اختیار علاقه‌مندان به بازی Mass Effect: Andromeda قرار دهد:
تا زمستان امسال صبر کنید، چراکه قرار است اطلاعات جدیدی را از بازی Mass Effect: Andromeda در اختیار شما قرار دهیم.
در ادامه، کریس واین، مدیر ارتباطات بایوور اعلام کرد کیفیت بازی Mass Effect: Andromeda از چیزی که در نمایشگاه E3 2015 مشاهده کردیم بهتر شده است. وی در ادامه گفت تریلر ساخته شده از این بازی در E3 2015، با استفاده از موتوری که Mass Effect: Andromeda به آن تولید می‌شود ساخته شده است. بایوور با اولین نمایش بازی قصد داشته به کاربران نشان دهد شکل و شمایل و اتمسفر قسمت جدید مجموعه بازی‌های مس افکت به چه شکل خواهد بود:
طی روزهای گذشته، زمان زیادی را صرف بررسی کیفیت جدید Mass Effect: Andromeda کردم. خوش‌بختانه کیفیت کلی بازی از آن چیزی که در E3 2015 به شما نشان دادیم بهتر شده است.
بازی Mass Effect: Andromeda در تعطیلات سال نوی میلادی ۲۰۱۶ برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. شما همچنین می‌توانید تریلر رونمایی بازی Mass Effect: Andromeda در نمایشگاه E3 2015 را هم از طریق زومجی مشاهده کنید. علاوه بر این، همچنین در گذشته در زومجی خواندید که در بازی Mass Effect: Andromeda شاهد بازگشت شخصیت‌های قدیمی این مجموعه نخواهیم بود. کار فرمانده شپرد در قسمت سوم این سری به پایان رسید و در قسمت جدید شاهد شخصیت‌ها و داستان جدید خواهیم بود. منبع: Gamepur


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده