نویسنده: سعید نیکبخت
// دوشنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۳۰

نسخه ایکس باکس وان بازی Assassin’s Creed: Syndicate حدود ۴۰ گیگابایت حجم خواهد داشت

در حالی که تنها چند هفته دیگر به عرضه بازی مورد انتظار Assassin’s Creed: Syndicate زمان باقی است، به تازگی حجم نسخه ایکس‌باکس وان این بازی مشخص شده که برای مشاهده جزئیات توجه شما را به ادامه مطلب جلب می‌کنیم. با زومجی همراه باشید.
با بروزرسانی فروشگاه ایکس‌باکس، مشخص شده بازی Assassin’s Creed: Syndicate در کنسول ایکس‌باکس حجمی بالغ بر ۴۰.۲۷ گیگابایت خواهد داشت. متاسفانه صفحه‌ این بازی در شبکه پلی‌استیشن بروزرسانی نشده و به همین دلیل، هنوز مشخص نیست حجم بازی Assassin’s Creed: Syndicate در کنسول پلی‌استیشن 4 چه مقدار خواهد بود. با این حال می‌توان حدس زد که حجم بازی در پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی، تقریبا مانند نسخه ایکس‌باکس وان خواهد بود.

دانلود ویدیو با رزولوشن HD 720p | دانلود ویدیو با رزولوشن 480p

بازی Assassin’s Creed: Syndicate که داستان جیکوب و ایوی فِرای، خواهر و برادر دوقلویی را که در دوران ویکتوریا لندن زندگی می‌کنند، روایت می‌کند، در تاریخ ۲۳ اکتبر (یکم آبان) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان و در تاریخ ۱۹ نوامبر (بیست و هشتم آبان) برای رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. در جریان اخبار مربوط به این بازی، طی روزهای اخیر از باندل پلی‌استیشن 4 بازی Assassin’s Creed: Syndicate رونمایی شد. علاوه بر این، همچنین از طریق زومجی می‌توانید تریلر محتویات انحصاری نسخه پلی‌استیشن 4 Assassin’s Creed: Syndicate را هم مشاهده کنید. منبع: Dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده