نویسنده: نادر امرایی
// یکشنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۴۵

اکتیویژن: ما در حال کار برروی بهتر کردن تجربه بازی Tony Hawk's Pro Skater 5 هستیم

چند روز پیش قسمت پنجم بازی شبیه ساز اسکیت تونی هاوک منتشر شد اما مشکلات تکنیکی‌ بسیار زیاد بازی، باعث عصبانیت طرفداران شده است. اکتیویژن، ناشر بازی، اخیرا اعلام کرد که سخت مشغول کار برای رفع این مشکلات است. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
بازی Tony Hawk's Pro Skater 5 چند روز پیش منتشر شد و با اینکه در همان ابتدا بروز رسانی‌ای با حجم ۷.۷ گیگابایت (که این حجم از حجم خود بازی بیشتر بود!) دریافت کرد، اما مشکلات عجیب بازی به طور کامل حل نشد. همچنین کسانی‌ که این بروزرسانی بسیار بزرگ را نصب نکنند، نمی‌توانند بخش اصلی‌ بازی را تجربه کنند. حتی با وجود دانلود و نصب این بروزرسانی بسیار حجیم، بازی از مشکلات بزرگی‌ از نظر فیزیک رنج می‌برد و همین باعث شده که گیمرها، ویدیوهای جالب و خنده‌داری را از بازی در یوتیوب منتشر کنند. کمپانی اکتیویژن، ناشر بازی در این‌باره به وب‌سایت ای‌جی‌ان گفت:
ما از مشکلات بازی Tony Hawk's Pro Skater 5 آگاه هستیم و به سختی با همکاری روبومودو، سازنده بازی در حال کار هستیم تا بتوانیم این مشکلات را حل کنیم. مطمئن باشید ما می‌خواهیم هرچه سریع‌تر گیم‌پلی بازی را بهبود ببخشیم تا طرفداران مجموعه بازی‌های تونی هاوک که بیش از ۱۶ سال است در حال بازی کردن این مجموعه هستند بتوانند تجربه لذت بخشی از بازی داشته باشند.
بسیاری از سایت‌های معتبر اعلام کرده بودند که بازی‌ای که اکتیویژن منتشر کرده، یک بازی ناقص است و دلیل انتشار بازی قبل از اینکه کاملا کار ساختش تمام شود این بوده که قرارداد بین اکتیویژن و تونی هاوک به زودی پایان می‌یابد و اکتیویژن نمی‌خواهد که دوباره بخاطر یک بازی قرارداد‌ جدیدی با این ستاره دنیای اسکیت‌برد امضا کند. بازی Tony Hawk's Pro Skater 5 در تاریخ ۷ مهر برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان،‌ ایکس‌باکس 360، پلی‌استیشن 3 و پلی‌استیشن 4 منتشر شد. منبع: MCV UK


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده