نویسنده: نادر امرایی
// شنبه, ۱۱ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۳۰

سونی هیچ برنامه‌ای‌ برای ساخت قسمت دوم DirveClub ندارد

شوهی یوشیدا، رئیس بخش سرگرمی‌های سونی در مصاحبه‌ای تایید کرد که آنها در حال حاضر هیچ برنامه‌ای‌ برای ساخت دنباله‌ای برای بازی DriveClub ندارند. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
درایو کلاب بازی رانندگی‌ انحصاری کنسول پلی‌استیشن 4، با اینکه در ابتدای انتشارش با مشکلاتی از طرف سرورها رنج می‌برد، توانست در حدود ۲ میلیون نسخه بفروشد. روز گذشته شوهی یوشیدا در مصاحبه‌ای که با وب‌سایت یوروگیمر انجام داد گفت که یکی‌ از سخت‌ترین ژانرها برای بازی‌سازان، ژانر رانندگی‌ است و برای اینکه آنها بخواهند قسمت جدیدی از بازی درایوکلاب بسازند، باید به ایده‌های تازه‌ای برسند:
بازار بازی‌های ژانر ریسینگ در حال حاضر بسیار بازار مشکلی‌ است. تیم ما باید به ایده جدیدی دست پیدا کند تا بتواند یک بازی ریسینگ جدید بسازد. البته این نکته را هم اضافه کنم که معمولا ایده‌های خلاقانه در مواقع سخت به سراغ شما می‌آیند.
با توجه به سری موفق فورزا که در انحصار کنسول ایکس‌باکس وان است، سونی نیز برای اینکه بتواند در این ژانر حرفی‌ برای گفتن داشته باشد باید یک بازی رانندگی‌ بسیار خوب برای کنسول خودش معرفی‌ کند. شاید نسخه جدید گرن توریسمو به این بازی تبدیل شود. نظر شما چیست؟ همچنین شما می‌توانید متن کامل مصاحبه یوشیدا با یوروگیمر را در زومجی بخوانید. منبع: Segment Next


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده