نویسنده: نادر امرایی
// شنبه, ۱۱ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۰

بازی NBA 2K16 توانست در کمتر از یک هفته ۴ میلیون نسخه بفروشد

روز جمعه، توکی اسپورتز سازنده سری بازی‌های NBA 2K اعلام کرد که نسخه سال ۲۰۱۶ بازی با فروشی معادل با ۴ میلیون نسخه در کمتر از یک هفته، رکورد فروش این مجموعه را شکست. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
بازی NBA 2K16 که در تاریخ ۲۹ سپتامبر (۷ مهر) منتشر شد، توانست در کمتر از یک هفته ۴ میلیون نسخه به فروش برساند. همچنین فروش دیجیتالی بازی نسبت به نسخه سال گذشته این بازی دوبرابر بوده است. یکی‌ از دلایل فروش زیاد نسخه دیجیتالی بازی این بود که بازیکنانی که بازی را به صورت دیجیتالی پیش‌خرید کرده بودند، می‌توانستند از تاریخ ۲۵ سپتامبر (۳ مهر) و ۴ روز زودتر،‌ به انجام آن‌ بپردازند. جیسون آرجنت، نایب رئیس بخش بسکتبال توکی در بیانیه‌ای گفت:
طرفداران مجموعه بازی‌های NBA 2K در سرتاسر دنیا، نسخه جدید بازی را با سرعت بسیار بیشتری نسبت به نسخه‌های قدیمی‌ این سری خریداری کردند.
همچنین بازیکنانی که این بازی را خریداری کرده‌اند، تا به حال نسبت به نسخه سال گذشته ۳ برابر بیشتر بازی آنلاین انجام دادند. با این حال NBA 2K16 تا رسیدن به فروشی معادل با ۷ میلیون نسخه (تعداد نسخه‌ای که از بازی NBA 2K15 فروش رفت) راه زیادی در پیش دارد. بازی NBA 2K16 هم اکنون برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس 360، ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 3، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی‌ مبتنی‌ بر ویندوز در دسترس است. شما می‌توانید برای هرچه بیشتر آشنا شدن با بازی، تریلر بخش داستانی و تریلر زیبای لحظات به یاد ماندنی بازی را در زومجی تماشا کنید. منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده