نویسنده: سعید نیکبخت
// جمعه, ۱۰ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۳۰

سازندگان Mafia 3 در این بازی، تعریف مجددی از واژه «مافیا» ارائه خواهند داد

استودیو هَنگِر ۱۳، سازنده بازی Mafia 3، با این بازی قصد دارد تعریف مجددی از واژه «مافیا» و کارهایی را که این گروه انجام می‌دهند، ارائه دهد. در ادامه با زومجی و اطلاعاتی در این رابطه همراه باشید.
زمانی که واژه مافیا به گوش ما می‌خورد، اولین چیزی که به ذهن‌مان می‌آید خلاف‌کاران ایتالیایی است که از هیچ‌کس دستور نمی‌گیرند و تنها کار خود را انجام می‌دهد. در قسمت قبلی این مجموعه، ظاهرا این خصوصیت مهم فراموش شده بود و هنگر ۱۳ با بازی Mafia 3 قصد دارد تعریف مجددی را از واژه مافیا به مخاطبان ارائه دهد. طی مصاحبه‌ای که به تازگی با هِیدِن بِلَکمَن، مدیر نوآوری هنگر ۱۳ انجام شده، وی در این رابطه گفته است:
برخی از ستون‌های اصلی این مجموعه، حس قرار گرفتن در آن زمان و یک داستان قوی است. در هنگر ۱۳ قصد داریم تعریف جدیدی از واژه مافیا را به مخاطبان ارائه و به بازیکنان نشان دهیم این گروه، چیزی بیشتر از خلاف‌کاران ایتالیایی هستند. به نظر من مافیا گروهی هستند که با برنامه‌ریزی منظم کارهای خلاف می‌کنند. زمانی که کار تولید Mafia 3 را آغاز کردیم، یکی از بحث‌های اصلی ما نشان دادن قابلیت‌های مافیا فراتر از خلاف‌کاریی‌های ساده بود.
لینکولن کِلِی، شخصیت اصلی بازی Mafia 3، کلید سازندگان برای رسیدن به این هدف مهم است. لینکولن در زمان کودکی در یتیم‌خانه بزرگ شده و در دوران جوانی، عازم میدان نبرد ویتنام شده است. Mafia III زمانی که وی از جنگ بازمی‌گردد، به گروه مافیای سیاه‌پوست‌ها ملحق می‌شود. از نظر لینکولن، خانواده انسان‌ها همیشه نباید از یک گروه خونی و پدر و مادر باشد:
زمانی که لینکولن از جنگ بازمی‌گردد، برای این‌که حس داشتن خانواده به وی دست بدهد، دست به انجام کارهایی می‌زند که به صورت عادی آن‌ها را انجام نمی‌دهد. این حس وفادارای، به نقطه‌ ضعف بزرگ لینکولن تبدیل خواهد شد. اگرچه این خصوصیت قابل تحسین است، اما وفاداری دردسرهای زیادی را برای وی به وجود می‌آورد. در Mafia 3 زمانی که مافیای ایتالیا به مافیای سیاه‌پوست‌ها خیانت می‌کنند، این حس وفاداری است که لینکولن را مجاب به گرفتن انتقام می‌کند.
با مشاهده این اطلاعات، ظاهرا Mafia 3 نسبت به قسمت‌های قبلی این مجموعه، یک بازی تازه، جذاب و جاه‌طلبانه خواهد بود. بازی Mafia 3 در سال ۲۰۱۶ برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی  منتشر خواهد شد. اگر هنوز موفق به تماشای ویدیو رونمایی و تصاویر بازی مافیا ۳ نشدید، می‌توانید از طریق زومجی به انجام این کار بپردازید. وقایع این بازی در سال ۱۹۶۸ و در منطقه نیو اورلئانز اتفاق می‌افتد. براساس صحبت‌های سازندگان، دلیل اصلی این انتخاب این است که در سال ۱۹۶۸، این منطقه محل اصلی انجمن‌های نژاد پرستی، بحران جنگ ویتنام، قتل‌های بزرگ تاریخی و البته ماشین‌های پر زرق و برق و لوکس بوده است. منبع: SegmentNext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده