نویسنده: سعید نیکبخت
// پنجشنبه, ۹ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۳۰

سونی: مجددا با سازندگان بازی Bloodborne کار خواهیم کرد

طی مصاحبه اخیری که با شوهی یوشیدا، رئیس استودیوهای سرگرمی سونی انجام شده، وی گفته است اگرچه تولید بازی Bloodborne برای آن‌ها با ریسک زیادی همراه بوده، اما تیم آن‌ها «قطعا» در آینده مجددا با استودیو فرام سافت‌ور کار خواهد کرد. با زومجی همراه باشید.
براساس صحبت‌های یوشیدا، تولید یک بازی مانند Bloodborne در سال‌های ابتدایی عرضه یک کنسول جدید، ریسک زیادی می‌طلبد. وی گفته است اگر به خاطر سونی نبود، فرام سافت‌ور احتمالا «نمی توانست» این بازی را به عنوان یک محصول موفق مانند چیزی که امروز شاهد آن هستیم عرضه کند:
به عنوان مدیر فرام سافت‌ور برای تولید بازی Bloodborne، به خوبی ناشر بازی‌های دیگر این استودیو را درک کردم. این ناشرها برای تولید یک بازی موفق، باید به خوبی منابع خود را مدیریت کنند. با این حال، ناشران از دیدگاه‌های خلاقانه میازاکی پشتیبانی می‌کنند. برخی اوقات وی دوست دارید یک کار که ریسک زیادی را می‌طلبد انجام دهد. Bloodborne این ریسک بزرگ بود که با فرام سافت‌ور آن را تولید کردیم. تولید Bloodborne تلاش و منابع زیادی را از ما گرفت. خوش‌بختانه با فرام‌سافت ور رابطه بسیار خوبی داریم و با Bloodborne، توانستیم به صورت نزدیک با آن‌ها کار کنیم. به دلیل ذات بازی‌های این استودیو، رابطه‌ی ما با آن‌ها منحصر به فرد است.
در ادامه زمانی که از یوشیدا پرسیده شد آیا سونی در آینده با فرام سافت‌ور کار خواهد کرد یا خیر، مدیر استودیوهای سرگرمی سونی اعلام کرد «قطعا» در آینده شاهد کارهای بیشتری از این دو همکار خواهیم بود. با موفقیت‌هایی که بازی بلادبورن چه از نظر فروش و دریافت نمرات کسب کرد، در نمایشگاه بازی توکیو ۲۰۱۵ از نخستین بسته الحاقی Bloodborne با نام Bloodborne: The Old Hunters رونمایی شد. بسته الحاقی  Bloodborne: The Old Hunters در تاریخ ۲۴ نوامبر (سوم آذر) منتشر خواهد شد. علاوه بر این، در تاریخ ۵ دسامبر (چهاردهم آذر)، علاقه‌مندان می‌توانند این بسته الحاقی به همراه بازی اصلی را به صورت فیزیکی خریداری کنند. The Old Hunters داستان «شکارچیان قدیمی‌» را بیان خواهد کرد که در بازی اصلی به آن‌ها اشاره شده بود. از محتویات جدید این بسته می‌توان به سلاح، باس‌فایت، داستان، قدرت‌ها و خصوصیات جدید دیگر که در بازی اصلی وجود نداشتند اشاره کرد. منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده