نویسنده: سعید نیکبخت
// پنجشنبه, ۹ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۴۵

بخش داستانی بازی Rise Of The Tomb Raider حدود ۱۵ الی ۲۰ ساعت طول خواهد کشید

براساس اطلاعات منتشرشده توسط استودیو کریستال داینامیکس، اگر هدف بازیکنان در بخش داستانی بازی Rise Of The Tomb Raider اتمام بازی در سریع‌ترین زمان ممکن باشد، به ۱۵ الی ۲۰ ساعت زمان احتیاج خواهند داشت. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
از طرفی دیگر، اگر دوست داشته باشید در دنیای بازی جست و جو و کاوش کنید و به انجام ماموریت‌های فرعی بپردازید، به ۳۰ الی ۴۰ ساعت زمان نیاز خواهید داشت. طی مصاحبه‌ای که به تازگی  با مایک برینکِر، طراح ارشد بازی Rise Of The Tomb Raider انجام شده، وی در این رابطه گفته است:
اگر قصد داشته باشید تمام محتویاتی که در بازی وجود دارد را به اتمام برسانید، به ۳۰ الی ۴۰ ساعت زمان نیاز خواهید داشت. این کار شامل جمع‌آوری تمام سلاح‌ها، ماموریت‌های فرعی و توانایی‌های لارا می‌شود. اتمام Rise Of The Tomb Raider به نحوه بازی کردن شما بستگی دارد. اگر دوست داشته باشید هرچه سریع‌تر بخش داستانی را به اتمام برسانید، به ۱۵ الی ۲۰ ساعت زمان احتیاج خواهید داشت. بنابراین با جمع‌آوری تمام چیزها و کاوش در مقبره‌های بازی، این مدت‌ زمان دو برابر خواهد شد. اندازه دنیای بازی و قسمت‌هایی که می‌توانید در آن‌ها به کاوش بپردازید، سه برابر بزرگ‌تر از بازی قبلی شده است. بنابراین در محیط‌های مختلف بازی، می‌توانید نسبت به نسخه قبلی کارهای بیشتری را انجام دهید. در Rise Of The Tomb Raider شاهد مقبره‌هایی با چالش‌های سخت، غار و سرداب‌های زیادی خواهید بود. علاوه بر این، در بازی می‌توانید به انجام ماموریت‌های فرعی بپردازید.
بازی Rise of the Tomb Raider در تاریخ ۱۰ نوامبر (نوزدهم آبان) برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس 360 و ایکس‌باکس وان، اوایل سال ۲۰۱۶ برای ویندوز ۱۰ و شبکه استیم و در انتها اواخر سال ۲۰۱۶ برای کنسول پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد. طی روزهای گذشته همچنین از باندل ایکس‌باکس وان بازی Rise Of The Tomb Raider هم رونمایی شد. این باندل که با قیمت ۳۹۹ دلار عرضه می‌شود، شامل یک دستگاه کنسول ایکس‌باکس وان و کنترلر با طرح مشکی عادی، کد دانلود دیجیتالی دو بازی Rise of the Tomb Raider و Tomb Raider: Definitive Edition و یک کد اختصاصی که لباس‌های انحصاری را در اختیار خریداران قرار می‌دهد خواهد بود. منبع: VideoGamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده