نویسنده: سعید نیکبخت
// چهار شنبه, ۸ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۳۰

در آینده شاهد تولید بازی های بیشتری از شخصیت Batman خواهیم بود

اگرچه سه‌گانه Batman Arkham در طی چندوقت اخیر با انتشار بازی Batman: Arkham Knight به اتمام رسید، اما احتمالا در آینده شاهد تولید بازی‌های دیگری از دنیای شخصیت بتمن، محافظ شهر گاتام خواهیم بود. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
با اینکه وارنر اطلاعاتی را از آینده مجموعه بازی‌های بتمن با طرفداران در میان نگذاشته، اما این کمپانی تایید کرده سری Arkham «قطعا» آخرین بازی این مجموعه نخواهد بود. اِیمز کِرشِن، مدیر تولید مجموعه بازی‌های Arkham و دی‌سی در این رابطه گفته است:
بتمن یکی از بزرگ‌ترین دارایی‌های وارنر است. با مجموعه آرکام توانستیم پتانسیل واقعی این شخصیت را به مردم جهان نشان دهیم. در حال حاضر نمی‌توانیم هیچ اطلاعاتی مبنی بر قسمت‌های بعدی این بازی در اختیار شما قرار دهیم. با این حال احتمالات، داستان و شخصیت‌های زیادی وجود دارند که می‌توانند در یک بازی بتمن حضور پیدا کنند.
جالب است بدانید وارنر علاوه بر بتمن، احتمالا از شخصیت‌های دیگر DC هم بازی تولید خواهد کرد:
زمانی که از میان شخصیت‌های DC برای تولید بازی انتخاب می‌کنیم، محصولی که از آن تولید می‌شود باید باکیفیت، سبک پرطرفدار و چیزی که کاربران را هیجان‌زده کند باشد. از آن‌جا به بعد، باید استودیویی که علاقه زیادی برای ساخت بازی از روی شخصیت‌های سوپرقهرمان دارد را پیدا کنیم.
بنابراین نگران نباشید، اگرچه سری Batman Arkham با بازی بتمن: آرکام نایت به پایان رسید، اما احتمالا در آینده‌ای نه چندان دور شاهد تولید بازی‌های دیگری از شخصیت پرطرفدار بتمن باشیم. بازی Batman: Arkham Knight، آخرین قسمت از مجموعه بتمن آرکام، هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان در دسترس است. منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده