// سه شنبه, ۷ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۰

توضیحات ناتی داگ راجع به حذف نسخه‌ی Golden Abyss از بازی Uncharted Collection

بازی Uncharted: The Nathan Drake Collection انحصاری پیش روی کنسول پلی‌استیشن 4 شامل هر سه نسخه‌ی منتشر شده از این سری بر روی کنسول پلی‌استیشن 3 می‌شود اما خبری از نسخه‌ی Golden Abyss که برای کنسول دستی پلی‌استیشن ویتا منتشر شد نیست. ناتی داگ دلیل وجود چنین موضوعی را توضیح می‌دهد. با زومجی همراه شوید.
بازی Golden Abyss به جز Uncharted: Fight for Fortune که در سبک کارتی ساخته شده تنها نسخه‌ی با کیفیت ساخت AAA از این سری بوده که توسط استودیوی ناتی داگ تولید نشده است بلکه استودیوی اس‌سی‌ای بند، یکی از استودیوی‌های زیر مجموعه‌ی سونی که بیشتر بخاطر ساخت مجموعه‌ی Syphon Filter معروف است طی سال ۲۰۱۲ میلادی آن را به عنوان یک نسخه‌ی فرعی برای کنسول دستی تازه عرضه شده‌ی پلی‌استیشن ویتا منتشر کرد. خود بازی در زمان خود توانست به طور کلی نظرات مثبتی از سوی منتقدین دریافت کند. آرن میر یکی از مدیران روابط عمومی استودیوی ناتی داگ چندی پیش طی نمایشگاه EGX که در اروپا برگزار شد در مصاحبه‌ای توضیح داد که اضافه کردن نسخه‌ی Golden Abyss به کالکشن به طور جدی توسط مدیران استودیو تحت نظر بود اما در پایان تصمیم گرفته شد که سه نسخه‌ی عرضه شده بر روی کنسول پلی‌استیشن 3 یعنی Drake's Fortune، Among Thieves و Drake's Deception برای آماده سازی طرفداران قدیمی و جدید به منظور پایان بندی داستان در نسخه‌ی Uncharted 4: A Thief's End که قرار است طی سال آینده میلادی منتشر شود، در این مجموعه قرار بگیرد. میر در ادامه گفت:
ما به این نتیجه رسیدیم که آن سه بازی که در حقیقت یک سه گانه حساب می‌شدند مسیر داستانی به خصوصی را ارائه می‌دادند که در پایان به بازی Uncharted 4 ختم می‌شد. قصد ما این بود که برای آماده سازی طرفداران قبل از عرضه‌ی نسخه چهارم از لحاظ داستانی یک کالکشن جامعی را عرضه کنیم اما نسخه‌ی Golden Abyss کمی وضعیتش فرق می‌کرد.
بازی Uncharted 4: A Thief’s End بازی The Nathan Drake Collection قرار است در تاریخ شانزدهم آبان ماه سال جاری به صورت انحصاری بر روی کنسول پلی‌استیشن 4 عرضه شود هرچند که قبل از آن شما قادر خواهید بود نسخه‌ی آزمایشی آن را فردا به صورت رایگان تجربه کنید. جدا از بهبودهای فنی یعنی رزولوشن 1080p و نرخ ۶۰ فریم در ثانیه که بر روی هر سه نسخه اعمال شده است بازیکنان می‌توانند از ویژگی‌های جدید دیگری مانند یک حالت سختی بیشتر یا قابلیت محبوب «Photo Mode» بهره ببرند. علاوه بر این‌ها تمامی کسانی که این نسخه را خریداری کنند می‌توانند به نسخه‌ی آزمایشی بخش چند نفره‌ی بازی Uncharted 4: A Thief's End که در تاریخ سیزدهم تا بیست و دوم آذر ماه سال جاری در دسترس قرار خواهد گرفت، دسترسی داشته باشند. این کالکشن نیز توسط استودیوی بلوپوینت گیمز که پیش از این وظیفه‌ی پورت نسخه‌ی ایکس‌باکس 360 بازی Titanfall و پلی‌استیشن ویتای بازی PlayStation All-Stars Battle Royale را بر عهده داشته، ساخته شده است. نظرات خود را با ما در میان بگذارید. منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده