نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۷ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۰

بسته الحاقی The Witcher 3: Hearts of Stone به اندازه یک بازی کامل محتویات جدید دارد

کم تر از ۲۰ روز دیگر اولین بسته‌الحاقی پولی بازی The Witcher 3: Wild Hunt با نام Hearts of Stone منتشر خواهد شد و از اطلاعات به دست آمده به نظر می‌رسد که این بسته الحاقی بسیار کامل و پر‌محتوا خواهد بود. برای مطالعه اطلاعات تکمیلی و مشاهده تصاویری از بازی با زومجی همراه باشید.
جیمی بری، طراح هنری بازی ویچر ۳ و بسته‌الحاقی Hearts of Stone، اخیرا مصاحبه‌ای با سایت VG247 داشته که در آن شرح کاملی از ویژگی‌های این بسته‌الحاقی داده است، وی اعلام کرد که Hearts of Stone یک خط داستانی کاملا مجزا دارد و ویژگی‌های بسیار جذابی به بازی اضافه خواهد کرد که باعث می‌شود این بسته‌الحاقی حتی از خود بازی هم لذت بخش‌تر باشد:
من بسته‌الحاقی را به خود بازی ترجیح می‌دهم! منظور من از گفتن این حرف بد بودن نسخه اصلی نیست، بلکه Hearts of Stone حتی از خود بازی‌هم جذاب‌تر شده است. در نسخه اصلی همواره برای تصمیم‌گیری‌های مختلف مردد بودم و همواره این سوال در ذهنم بود که قدم بعدی من چگونه باشد تا بازی را به بهترین نحو انجام دهم؟ ولی بسته‌الحاقی یک داستان کاملا مجزا ارایه می‌دهد که شروع و پایان آن مشخص است و علی‌رغم این‌که در دنیای عظیم ویچر جریان دارد، حالتی کاملا منحصر به فرد خواهد داشت.
بسته الحاقی Hearts of Stone را به دو حالت می‌توانید تجربه کنید. اگر پیش از این نسخه اصلی بازی را تمام کرده باشید، می‌توانید از شخصیت اصلی خود استفاده کنید و داستان جدید را با وی تجربه کنید، ولی اگر هنوز بازی اصلی را تجربه نکرده باشید، جای هیچ نگرانی نیست، زیرا می‌توانید از منوی اصلی بسته‌الحاقی را انتخاب کنید و ماجراجویی‌های خود را با یک شخصیت سطح ۳۰ آغاز کنید که پیش‌نیاز Hearts of Stone است. در این حالت تمام ماموریت‌های نسخه اصلی تمام شده فرض می‌شود.
ption id="attachment_67229" align="aligncenter" width="960"]The_Witcher_3_Wild_Hunt_Hearts_of_Stone_Go_your_way_RGB-Copy به لطف گرافیک بالای بازی یک اسب‌سواری ساده هم لذت‌بخش است
اگر نسخه اصلی بازی را تمام کرده باشید، با ماموریت بارون خونین (Bloody Baron) آشنایی دارید که از دل یک ماموریت اصلی، چندین ماموریت جانبی و فرعی ایجاد می‌شد و قادر بودید پیش از ادامه ماموریت اصلی آن‌ها را انجام دهید، اگر آزادی عمل را در تمام کردن ماموریت‌ها دوست دارید، باید خوشحال باشید چون Hearts of Stone هم ویژگی‌های این‌چنینی را در اختیار شما خواهد گذاشت، بری در این مورد گفت :
بسته‌الحاقی بازی شما را در‌گیر یک داستان کلی خواهد کرد. پس از آن حق انتخاب با شماست و می‌توانید فقط سراغ مسیر اصلی بروید و یا ماموریت‌های جانبی مختلف را دنبال کنید تا جزییات بیش‌تری در مورد داستان بدانید ولی بازی شما را به انجام هیچ‌کاری مجبور نخواهد کرد.
ption id="attachment_67225" align="aligncenter" width="960"]Hearts of Stone 1 نمونه‌ای از دشمنان جدید بازی
سی‌دی پراجکت رد تا امروز ۱۶ بسته‌الحاقی رایگان برای ویچر ۳ عرضه کرده و Hearts of Stone اولین بسته الحاقی پولی بازی خواهد بود، با این حال به نظر می‌رسد که این نسخه ارزش پولی را که بابت آن پرداخت می‌کنید دارد، چرا که یک خط داستانی کاملا جدید به بازی اضافه می‌کند و در کنار ماموریت اصلی طولانی تعدادی هم ماموریت فرعی به بازی اضافه خواهد کرد. در کنار این‌ها شاهد دشمنان کاملا جدید، مناطق جدید و سلاح‌های متفاوت نیز خواهیم بود. برخی از مراحل بازی در فاضلاب‌های زیر‌زمینی شهر جریان خواهد داشت که بسیار جذاب بوده و از معماری جدیدی بهره می‌برند. بری توضیحات بیش‌تری در این مورد ارایه داده است:
ما سعی کردیم تا محیط بازی را بیش از پیش گسترده‌ کنیم، اگر نسخه اصلی را تجربه کرده باشید، با قسمت فاضلاب‌های زیر زمینی آشنایی دارید. حال این منطقه گسترده‌تر، تاریک‌تر و مخوف‌تر شده است. به نظر من در نسخه اصلی قسمت‌های تاریک و ترسناک کمی داشتیم که به لطف مناطق مذکور تجربه بازی در مناطق این‌چنینی را نیز خواهید داشت.
ption id="attachment_67226" align="aligncenter" width="960"]huge frog Witcher 3 در بازی بسیار زود با این قورباغه عظیم‌الجثه ملاقات خواهید کرد!
همچنین به نظر می‌رسد که اولین ماموریت بازی در فاضلاب‌های مذکور جریان دارد و در این قسمت با دشمنان زیادی روبرو خواهید شد. علاوه بر آن یک قورباغه عظیم‌الجثه هم در این قسمت حضور دارد که شکست دادن آن باعث آشنایی شما با تعدادی از شخصیت‌های جدید می‌شود و داستان Hearts of Stone از این ملاقات شکل می‌گیرد. هسته اصلی مبارزات و گیم‌پلی بازی کماکان مثل نسخه اصلی خواهد بود ولی به نظر می‌رسد که در بسته‌الحاقی جدید تمام جزییات هر چند کوچک بازی دستخوش تغییرات و بهبود‌هایی شده‌اند که باعث می‌شود Hearts of Stone فقط از جنبه مالی برای سی‌دی پراجکت رد سود‌آور نباشد و همانند بسته‌های الحاقی که برای بازی‌های کلاسیک رایانه‌های شخصی عرضه می‌شد، به نوعی یک بازی جدید تلقی شود و همانطور که پیش‌تر اشاره کردیم به طور حتم ارزش پولی را که بابت آن پرداخت می‌کنید، خواهد داشت. بری صحبت‌های خود را با ذکر این نکته به پایان رساند:
ما هیچ‌گاه در عرضه بازی‌هایمان صرفا دنبال در‌آمد بیش‌تر نبودیم، بلکه وقتی شخصی پولی بابت یک بازی پرداخت می‌کند، این اثر باید بتواند ارزش آن پول را داشته باشد. برای مثال اگر بسته‌های الحاقی کوچکی که تا امروز منتشر شده پولی بودند، من شخصا هیچ کدام از آن‌ها را نمی‌خریدم، چون بازی اصلی به اندازه‌ای کامل بود که ارزش نداشت برای محتویات جزئی پول پرداخت کنم ولی Hearts of Stone به طور حتم ارزش پول پرداختی را خواهد داشت چون به اندازه یک بازی کامل محتویات جدید دارد.
ption id="attachment_67228" align="aligncenter" width="960"]The_Witcher_3_Wild_Hunt_Hearts_of_Stone_Cmere_and_give_us_a_squeeze_RGB-Copy یکی از افرادی که نقش کلیدی در داستان بازی خواهد داشت
به هر حال ما در زمانی هستیم که اکثر استودیو‌های بازی‌سازی برای کوچک‌ترین محتویات جدید بازی‌هایشان مثل چند شخصیت جدید یا چند سلاح و لباس جدید از گیمر‌ها پول می‌گیرند، ولی در این زمان اقدام استودیو لهستانی سی‌دی پراجکت رد واقعا مثال زدنی است که بازی خود را با ۱۶ بسته‌الحاقی رایگان پشتیبانی کرده و حال بسته‌الحاقی پولی عرضه می‌کند که محتویات آن به اندازه یک بازی کامل است! همین اقدامات هم باعث شده تا این استودیو محبوبیت زیادی در بین گیمر‌ها داشته باشد و بازی ویچر ۳ هم فروش بسیار بالایی را تجربه کند. در ادامه می‌توانید تعدادی از تصاویر زیبای این بسته‌الحاقی را مشاهده کنید.نظرات خود را در مورد بسته‌الحاقی Hearts of Stone با زومجی در میان بگذارید. با اقتباس از مطلب VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده