// چهار شنبه, ۸ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۰۰

جدول فروش هفتگی بریتانیا: FIFA 16 با غلبه بر Destiny صدر جدول را تصاحب کرد

در جدیدترین آمار منتشر شده از جدول فروش هفتگی بریتانیا منتهی به تاریخ چهارم مهر ماه سال جاری بازیِ پر سود کمپانی الکترونیک آرتز یعنی FIFA 16 در سبک فوتبال مجازی توانست در اولین هفته‌ی حضور خود با اقتدار رتبه‌ی اول را تصاحب کند. با زومجی همراه شوید.
با توجه به گزارشات منتشر شده توسط کمپانی چارت-ترک جدیدترین نسخه‌ی این سری نسبت به بازی FIFA 15 که سال پیش عرضه شد طی اولین هفته‌ی حضور خود هفت درصد فروش کمتری را تجربه کرد. شاید بتوان این افت فروش ناچیز را به موفقیت بالای رقیب دیرینه‌ی این مجموعه یعنی PES 2016 ربط داد. در رتبه‌ی دوم به بازی Destiny: The Taken King خواهیم رسید که با افتی یک پله‌ای برای شبیه ساز فوتبالِ الکترونیک آرتز راه را باز کرد. در رتبه‌ی سوم نیز بازی Forza Motorsport 6 انحصاری موفق ایکس‌باکس وان توانست برای این هفته فروش خوبی را تجربه کند. بازی تازه وارد Skylanders Superchargers هم توانست در رتبه‌ی چهارم جای خوش کند و به دنبال آن نیز بازی‌های موفق کونامی یعنی Metal Gear Solid V: The Phantom Pain و Pro Evolution Soccer 2016 به ترتیب رتبه‌های پنجم و ششم را تصاحب کردند. چهار بازی باقی مانده در جدول هم تقریبا همان بازی‌های هفته‌ی گذشته هستند که فقط رتبه‌ی شان کمی بالا و پایین شده است. در رتبه‌های نه چندان موفق جدول نیز بازی Blood Bowl II در سبک استراتژی ورزشی و فانتزی توانست در رتبه‌ی پانزدهم قرار گیرد و Driveclub انحصاری کنسول پلی‌استیشن 4 نیز با قرار گرفتن در رتبه‌ی بیست و سوم دوباره به جدول پرفروش‌های این هفته بازگشت. pes 2016 شما می‌توانید در ادامه لیست کامل ده برتر این هفته از لحاظ فروش را مشاهده کنید، قابل ذکر است که لیست موجود شامل آمار فروش دیجیتالی نمی‌شود به همین دلیل نمی‌توان از آن به عنوان نماینده‌ای کامل از بازار کلی بریتانیا یاد کرد.
  1. FIFA 16
  2. Destiny: The Taken King
  3. Forza Motorsport 6
  4. Skylanders Superchargers
  5. Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
  6. Pro Evolution Soccer 2016
  7. Mad Max
  8. Grand Theft Auto V
  9. Call of Duty: Ghosts
  10. Lego Jurassic World
پیشنهاد می‌شود که نقد و بررسی‌های کامل متنی و ویدئویی زومجی از بازی‌های FIFA 16، Forza Motorsport 6، Metal Gear Solid V: The Phantom Pain، Pro Evolution Soccer 2016 و Mad Max را مطالعه کرده و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده