نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۶ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۰۰

جونجی ایتو، خالق مشهور مانگا‌های ترسناک، در حال کار بر روی نسخه لغو شده Silent Hill بود

کونامی در حالی ساخت نسخه جدید سایلنت‌هیل را لغو کرد که هیدئو کوجیما و گیلرمو دل‌تورو در حال کار بر روی آن بازی بودند، ولی امروز مطلع شدیم که علاوه بر این دو نفر، جونجی ایتو هم از اعضای تیم‌سازنده بوده است، با جزییات خبر همراه زومجی باشید.
اگر دموی قابل بازی P.T را از نسخه لغو شده سایلنت‌هیل دیده باشید، به ترس زیادی که در آن نسخه وجود داشت پی برده‌اید، حال به جرات می‌توان گفت که عامل ترسناک بودن نسخه لغو شده سایلنت هیل حضور جونجی ایتو در تیم سازنده این بازی بود، چرا که وی سابقه ساخت مانگاهای (کامیک ژاپنی)  بسیار ترسناکی مثل Uzumaki، Tomie و Gyo را در کارنامه دارد که در سراسر جهان به عنوان تعدادی از بهترین‌ آثار مصور سبک ترس شناخته می‌شوند.
uzumaki مانگای Uzumaki
به هر حال این خبر می‌تواند ناراحتی طرفداران سایلنت‌هیل را بیش از پیش افزایش دهد، چرا که تلفیق تجربه ایتو در سبک ترسناک با قابلیت‌های بازیسازی هیدئو کوجیما می‌توانست باعث پدید آمدن یکی از ترسناک‌ترین بازی‌های سالیان اخیر شود و نسخه جدید سایلنت‌هیل را به یک بازی خاطره‌انگیز تبدیل کند که به لطف اقدامات عجیب کونامی، فعلا نمی‌توانیم شاهد این بازی باشیم. اگر می‌خواهید خاطرات خود از سری سایلنت هیل را دوباره زنده کنید، می‌توانید مقاله ترسناک‌ترین لحظات این سری را مطالعه کنید. نظرات خود را در مورد این خبر با زومجی در میان بگذارید. منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده