نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۵ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۱۵

بازی ADR1FT تا زمان عرضه هدست واقعیت مجازی آکیولس تاخیر خورد

بازی اول شخص فضایی ADR1FT که توسط تری‌وان‌زیرو ساخته شده و ۵۰۵ گیمز آن را منتشر می‌کند، تا زمان عرضه هدست واقعیت مجازی آکیولس تاخیر خورد و به یک بازی زمان عرضه این هدست تبدیل شد. با زومجی همراه باشید.

بازی ADR1FT برای انتشار در ماه جاری برنامه‌ریزی شده بود، ولی به دلیل کیفیت بالای بازی، سازندگان هدست واقعیت مجازی آکیولس تصمیم گرفتند تا آن را به انحصار خود در آورده و تبدیل به یک بازی هنگام عرضه هدست خود کنند. ۵۰۵ گیمز، ناشر بازی با انتشار پستی رسمی در این مورد گفت:

بازی ADR1FT برای هدست واقعیت مجازی آکیولس برگزیده شده و همزمان با این هدست در ۳ ماهه اول ۲۰۱۶ عرضه خواهد شد.

یان هوو، مدیر استودیو ۵۰۵ گیمز، هم نظرات جالبی در مورد هدست‌های واقعیت مجازی ارایه داده است:

واقعیت مجازی مرحله بعدی در پیش‌رفت بازی‌های ویدیویی است. به عنوان یک ناشر ما همواره تلاش می‌کنیم تا بازی‌های خود را برای پلتفرمی عرضه کنیم که تجربه بهتری در اختیار کاربران قرار می‌دهد و اکنون به این نتیجه رسیدیم که ADR1FT بر روی هدست واقعیت مجازی آکیولس تجربه‌ای متفاوت و عالی ارایه خواهد داد.

آدام اورث، مدیر تری‌وان‌زیر و سازنده بازی هم واقعیت مجازی را بهترین راه برای تجربه بازی معرفی کرده است:

ما خوش‌شانس هستیم که می‌توانیم با تیم آکیولس برای بهینه‌سازی بازی ADR1FT برای هدست‌های واقعیت مجازی همکاری کنیم. پس از مشاهده تجربه بازی بر روی هدست آکیولس به این نتیجه رسیدم که تکنولوژی واقعیت مجازی بهترین روش برای تجربه کردن محیط بدون جاذبه است.

البته انحصاری شدن بازی ADR1FT برای هدست واقعیت مجازی آکیولس شاید خبر خوشی برای طرفداران کنسول‌های ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 نباشد، چون نسخه کنسولی بازی تا تاریخ نامعلومی به تعویق افتاده است. اگر تا به حال با ADR1FT  آشنا نشده‌اید می‌توانید تریلر این بازی را در زومجی تماشا کنید. منبع: DualShockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده