// شنبه, ۴ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۰۰

تولیدکننده بازی گرشاسپ از زیرمجموعه بین‌المللی خود با نام Digital Dragon رونمایی کرد

یکی از شناخته شده‌ترین شرکت‌های بازیسازی در ایران بی شک فن‌افزار شریف، تولیدکننده بازی گرشاسپ است. این شرکت اکنون از زیرمجموعه بین‌المللی خود با نام دیجیتال دراگون (Digital Dragon) پرده برداری کرده است. در ادامه با زومجی همراه باشید.
شرکت فن‌افزار شریف که در خارج کشور با نام دِد مِیج (Dead Mage) شناخته می‌شود زیر مجموعه‌ای جدید را با نام دیجیتال دراگون راه اندازی کرده است. این دپارتمان با هدف انتقال تجربه به دیگر بازی‌سازان داخلی و فعالیت در زمینه انتشار محصولات در سطح بین‌المللی تشکیل شده است. امیرحسین فصیحی، مدیرعامل فن‌افزار در این رابطه گفت:
تصمیم گرفته‌ایم که تجربیات خود را در اختیار سایر تولیدکنندگان با استعداد کشورمان نیز قرار دهیم و به این ترتیب همگی دست به دست هم دهیم تا محصولات با کیفیت بالا را با هدف بازار بین‌المللی تولید کنیم.
فصیحی در ادامه افزود:
به همین منظور دپارتمان انتشار شرکت را با نام Digital Dragon راه‌اندازی کرده‌ایم تا با این برند در سطح بین‌المللی فعالیت کنیم. همکاری ما با تیم‌های تولید، می‌تواند از ابتدای ایده‌پردازی پروژه باشد. حتی در انتهای تولید نیز می‌توانیم کمک کنیم تا بازی به دست مخاطبان برسد.
این شرکت که در کارنامه‌ی کاری خود توسعه و انتشار بازی‌هایی مانند گرشاسپ و شمشیر تاریکی (Shadow Blade) را دارد امسال نیز دو بازی دیگر را با نام‌های Children of Morta و Epic of Kings به ترتیب برای رایانه‌های شخصی و پلتفرم موبایل عرضه می‌کند. بازی Children of Morta موفق شد تا در کمپین جمع‌آوری کمک کیک‌استارتر به رقم 100 هزار دلاری دست پیدا کند. بازی «شمشیر تاریکی» در پنجمین دوره جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران جوایز بسیاری را از جمله بهترین بازی سال و بهترین بازی اکشن را از آن خود کرد. منبع: بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده