نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۴ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۰۰

مدیر‌عامل استودیو ماکسیس، پس از ۲۳ سال همکاری از الکترونیک آرتز جدا شد

لوسی بردشاو، یکی از کارکنان شرکت الکترونیک آرتز پس از ۲۳ سال همکاری از این شرکت جدا شد. آخرین شغل وی مدیر‌عاملی استودیو ماکسیس، سازنده سری Sims، بوده است. با جزییات خبر همراه زومجی باشید.
اندرو ویلسون، رییس الکترونیک آرتز، با انتشار پستی رسمی اعلام کرد که لوسی بردشاو از این شرکت جدا شده است. متن کامل این اطلاعیه به شرح زیر است:
امروز باید اعلام کنیم که لوسی بردشاو، پس از ۲۳ سال همکاری از جمع ما جدا شده است. ما بابت زحمات و تلاش‌هایی که لوسی برای استودیو ماکسیس انجام داده تشکر می‌کنیم و برایش در ماجراجویی‌های آتی آرزوی موفقیت داریم.
ویلسون در ادامه گفت که بازی‌های استودیو ماکسیس مثل The Sims و SimCity در حال حاضر بیش‌ترین تعداد کاربران خود را از اولین نسخه تا امروز تجربه می‌کنند و ابراز امیدواری کرد این میزان در آینده بیش‌تر شود. همچنین این استودیو از امروز تحت نظر بخش موبایل الکترونیک آرتز فعالیت خواهد کرد که دلیل این امر گسترش بازی‌ها برای پلتفرم‌های دیگر و تعامل بیش‌تر با گیمر‌ها اعلام شده. البته بازی‌های ماکسیس همچنان برای رایانه‌های شخصی هم منتشر خواهند شد. بردشاو در سال ۱۹۹۷ به الکترونیک آرتز پیوسته بود و پیش از آن سابقه همکاری با استودیو‌های لوکاس‌آرتز و اکتیویژن را داشت. حال وی و پس از جدایی اعلام کرده که مطمئن است شخص لایقی ریاست ماکسیس را بر عهده خواهد گرفت:
من تجربیات بسیار خوبی در الکترونیک‌آرتز و ماکسیس داشته‌ام و در این مدت با افراد خلاق بسیار زیادی همکاری کردم و همچنین اوقات بسیار خوبی با گیمر‌ها داشتم. از مدیران الکترونیک آرتز کمال تشکر را دارم، چرا که همواره اولویت اصلی آن‌ها کسب رضایت گیمر‌ها بوده و این مهم به ما اجازه داده خلاقیت و ایده‌های خود را به راحتی در بازی‌ها پیاده‌سازی کنیم. برای استودیو ماکسیس با مدیریت جدید آرزوی موفقیت دارم و به شخصه بازی‌های این استودیو را در آینده دنبال خواهم کرد.
پس از جدایی بردشاو، ریچل فرانکلین، یکی از اعضای ماکسیس، به عنوان مدیر‌عامل جدید این استودیو منصوب شد. منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده