نویسنده: سعید نیکبخت
// جمعه, ۳ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۴۲

تاریخ انتشار دقیق نسخه آزمایشی بازی Star Wars: Battlefront مشخص شد

اگر مایل هستید اوایل پاییز امسال  با نسخه آزمایشی بازی Star Wars: Battlefront کمی خوش بگذرانید، کمپانی الکترونیک آرتز اخیرا تاریخ انتشار دقیق این نسخه را برای تجربه آن مشخص کرده است. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
نسخه آزمایشی بازی Star Wars: Battlefront در تاریخ ۸ اکتبر (شانزده مهر) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس و رایانه‌های شخصی منتشر و در تاریخ ۱۲ اکتبر (۲۰ مهر) هم به اتمام می‌رسد. نسخه آزمایشی شامل حالت Walker Assault در نقشه هوث است که درآن  ۴۰ سرباز شورشی و حکومتی در مقابل یکدیگر مبارزه خواهند کرد. این حالت همچنین اجازه بازی‌کردن با دو شخصیت پرطرفدار دارث ویدر و لوک اِسکای واکر را هم به شما می‌دهد. نسخه آزمایشی همچنین شامل ماموریت‌های بقا در نقشه تاتوئین می‌شود، جایی که سربازان شورشی باید با سیل عظیمی از نیروهای حکومتی مبارزه کنند. علاوه براین دو حالت، بازیکنان در نسخه آزمایشی به یک حالت کاملا جدید با نام Drop Zone هم دسترسی پیدا خواهند کرد علاوه بر این خبر، استودیو دایس برای شفاف‌سازی کامل محتویات این نسخه، جلسه پرسش و پاسخی به راه انداخته که در ادامه می‌توانید به مطالعه‌ی آن بپردازید:

نسخه آزمایشی بازی Star Wars: Battlefront چیست؟

نسخه آزمایشی فرصتی برای تیم دایس برای آزمایش بخش‌های مختلف بازی و خصوصیات آنلاین آن است. به همین دلیل، احتمالا بازیکنان در تجربه خود با قطعی مواجه خواهند شد.

آیا برای تجربه این نسخه باید ثبت‌نام کنم؟

نسخه آزمایشی بازی Star Wars: Battlefront در اختیار تمام کاربران پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی قرار خواهد گرفت و برای شرکت در آن هم هیچ نیازی به ثبت‌نام نیست. Star Wars Battlefront (2)

نسخه آزمایشی Star Wars: Battlefront چه زمانی آغاز خواهد شد؟

نسخه آزمایشی و برنامه همراه این بازی در تاریخ ۱۶ مهر آغاز و در تاریخ ۲۰ مهر پایان می‌یابد. نسخه آزمایشی و اپلیکیشن همراه بازی در اختیار تمام بازیکنان سراسر جهان قرار خواهد گرفت. بنابراین همه شانس قرار گرفتن در فانتزی‌های خود در مجموعه جنگ ستارگان را خواهند داشت.

نسخه آزمایشی و اپلیکیشن همراه چه ساعتی منتشر خواهند شد؟

این اتفاق به پلتفرم و منطقه‌ای که قرار دارید بستگی دارد. برای دریافت اطلاعات بیشتر، به قسمت نسخه آزمایشی وبسایت Star Wars: Battlefront یا حساب توئیتر ما مراجعه کنید.

نسخه آزمایشی و اپلیکیشن همراه چه زمانی پایان خواهند یافت؟

نسخه آزمایشی و برنامه همراه در تاریخ ۲۰ مهر پایان می‌یابد. این اتفاق به پلتفرم و منطقه‌ای که قرار دارید بستگی دارد. در کدام قسمت می‌توانم نسخه آزمایشی بازی Star Wars: Battlefront را پیدا کنم؟ در کنسول پلی‌استیشن 4، نسخه آزمایشی در فروشگاه پلی‌استیشن قرار خواهد گرفت. در کنسول ایکس‌باکس وان، بازیکنان می‌توانند آن را در فروشگاه ایکس‌باکس لایو و در پلتفرم پی‌سی، کاربران باید به شبکه اُریجین و در قسمت دمو و نسخه‌های آزمایشی این فروشگاه مراجعه کنند.

حجم نسخه آزمایشی به چه اندازه‌ای است؟

در پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان، حجم دانلود حدود ۷ گیگابایت است. در نسخه رایانه‌های شخصی این حجم به ۱۲ گیگابایت می‌رسد.

آیا می‌توانم نسخه آزمایشی را پیش از انتشار آن دانلود کنم؟

چهارشنبه هفته آینده و یک روز پیش از انتشار نسخه آزمایشی، می‌توانید در نسخه پی‌سی و شبکه اریجین به انجام این کار بپردازید.

آیا در این نسخه محدودیتی برای ارتقای سطح شخصیت‌ها وجود خواهد داشت؟

نسخه آزمایشی اجازه‌ی ارتقا تا سطح ۵ را به شما می‌دهد. زمانی که به این سطح رسیدید، دیگر نمی‌توانید پیشرفت بیشتری بکنید. با این حال با انجام کارهای خود، می‌توانید آیتم‌های جدید را باز کنید.

آیا پیشرفت‌های من به بازی اصلی انتقال خواهد یافت؟

تجربیاتی که در نسخه آزمایشی Star Wars: Battlefront به دست می‌آورید به نسخه اصلی بازی قابل انتقال نیست. Star Wars Battlefront

حالت‌های بازی از چند بازیکن پشتیبانی می‌کند؟

حالت Walker Assault از ۴۰ بازیکن در دو تیم ۲۰ تایی و حالت Drop Zone از ۱۶ نفر در دو تیم ۸ تایی پشتیبانی می‌کند. ماموریت‌های بقای بازی را می‌توانید به صورت شخصی یا با دوستان خود به صورت آنلاین co-op، حالت local split و البته در کنار یکدیگر در یک کنسول تجربه کنید. تنها در پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان می‌توانید در کنار یکدیگر این نسخه را تجربه کنید.

آیا اپلیکیشن همراه بازی برای گوشی‌های موبایل هم منتشر خواهد شد؟

در طول نسخه آزمایشی، اپلیکیشن همراه تنها از طریق مرورگر در وبسایت StarWarsBattlefront.com در دسترس قرار خواهد گرفت. در زمان انتشار بازی اصلی، این برنامه هم در مرورگرها وهم از طریق فروشگاه اپل و گوگل پلی برای تلفن‌های همراه هم در دسترس قرار خواهد گرفت.

برای استفاده از اپلیکیشن همراه Star Wars: Battlefront به چه مرورگری احتیاج دارم؟

آخرین نسخه از مرورگرهای کروم، فایرفاکس، مایکروسافت اِج و اینترنت اکسپلورِر ۱۱. بنابراین اگر مانند من بی‌صبرانه منتظر تجربه نسخه آزمایشی Star Wars: Battlefront هستید، تقویم خود را علامت بزنید و در تاریخ ۱۶ مهر منتظر تجربه این نسخه روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس و رایانه‌های شخصی خود باشید. بازی Star Wars: Battlefront در تاریخ ۱۷ نوامبر سال ۲۰۱۵ میلادی (۲۶ آبان سال ۱۳۹۴) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. منبع: Dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده