نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۲ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۴۵

شخصی که با استفاده از بازی‌های ویدیویی رانندگی یاد گرفته بود، توسط پلیس بازداشت شد!

پلیس انگلستان هفته پیش شخصی را که با سرعت ۱۶۰ کیلومتر در ساعت در حال رانندگی بود متوقف کرد و پس از بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد که وی فاقد گواهینامه است و رانندگی را از طریق بازی‌های ویدیویی یاد گرفته است! با جزییات خبر همراه زومجی باشید.
آدام جونز انگلیسی ۲۴ سال دارد و پس از دستگیری توسط پلیس در یک تعقیب و گریز، اعلام کرد که نه تنها گواهینامه رانندگی ندارد، بلکه تا به حال در کلاس‌های آموزش رانندگی هم شرکت نکرده و رانندگی را از طریق بازی بر روی پلی‌استیشن یاد گرفته است! پلیس پس از دستگیری این شخص اعلام کرد که وی به خودرو‌های پارک شده زیادی آسیب رسانده و پس از آن هم با سرعت بسیار زیاد اقدام به فرار از دست قانون کرده است. جونز پس از این اتفاقات به ۱۲ ماه حبس محکوم شده و قاضی در مورد وی اعلام کرده:
آدام جونز اعلام کرد که رانندگی را از طریق بازی‌های ویدیویی یاد گرفته و باید بگویم که وی دقیقا مثل همین بازی‌ها رانندگی می‌کرد و اهمیتی به حقوق دیگران قائل نبود.
به هر حال به نظر می‌رسد که جونز توصیه‌های ایمنی اعلام شده در ابتدای بازی‌های رانندگی را جدی نگرفته و عواقب کار خود را هم دیده است! نظرات خود را در مورد اقدام این شخص با زومجی در میان بگذارید. منبع: Kotaku


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده