نویسنده: سعید نیکبخت
// پنجشنبه, ۲ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۰۰

فیل اسپنسر: بازی Halo تا ۲۰ سال آینده می‌ تواند در صنعت بازی‌ های ویدیویی بماند

مجموعه بازی‌های Halo سال‌های زیادی است که در صنعت بازی‌های ویدیویی حضور دارد. اگر فکر می‌کنید به زودی کار این بازی تمام می‌شود، سخت در اشتباهید، چراکه فیل اسپنسر اعتقاد دارد بازی Halo تا ۲۰ سال آینده پتانسیل باقی ماندن در این صنعت را دارد. با زومجی همراه باشید.
ایده انتشار یک نسخه از بازی هیلو به صورت هر ساله چندبار در تیم ایکس‌باکس مایکروسافت بررسی شده، اما اسپنسر زیاد از این ایده حمایت نکرده است. وی اعتقاد دارد رابطه‌ای میان شخصیت‌ها و بازیکنان وجود دارد و از طرفی هیلو هم مانند بازی‌های اول‌شخص دیگر نیست:
هیلو به دلیل شخصیت‌ها و داستانی که دارد، نسبت به بازی‌های اول‌شخص دیگر خارق‌العاده‌تر است. یکی از نقاط قوت این مجموعه این است که مردم به خوبی با نام شخصیت‌های بازی آشنایی دارند. آن‌ها می‌دانند مسترچیف و کورتانا چه کسانی هستند.در بازی‌های تیراندازیدیگه چنین رابطه‌ای میان بازیکنان و داستان بازی وجود ندارد.
اسپنسر گفته است به دلیل این‌که نمی‌خواهد از مجموعه Halo بیش از حد استفاده کند، قصد ندارد هرساله یک بازی از آن را تولید و وارد بازار کند. وی عقیده دارد هیلو مانند سری جنگ ستارگان و مرد عنکبوتی می‌تواند تا مدت زمان طولانی در صنعت بازی‌های ویدیویی باقی بماند:
دوست ندارم بیش از حد از این مجموعه بزرگ استفاده کنم. مانند Star Wars و Spider-Man، انتظار دارم تا ۲۰ سال آینده Halo در صنعت باقی بماند.
نظر شما در این رابطه چیست؟ آیا مجموعه بازی‌های هیلو تا ۲۰ سال آینده که انقلاب‌های زیادی در بازی‌های شکل خواهد گرفت می‌تواند در این حوزه باقی بماند یا خیر؟ بازی Halo 5: Guardians، جدیدترین قسمت از مجموعه هیلو در تاریخ ۲۷ اکتبر ۲۰۱۵ (۵ آبان ۱۳۹۴) به صورت انحصاری برای ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد. اگر اخبار مربوط به این بازی در جریان کنفرانس مایکروسافت را از دست دادید، می توانید از طریق زومجی به مشاهده دو تریلر جدید Halo 5: Guardians در گیمزکام ۲۰۱۵ بپردازید. منبع: Dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده