نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۰

اتفاقات بازی Resident Evil: Umbrella Corps پس از رویدادهای Resident Evil 6 رخ می‌دهد

کپ‌کام در جریان نمایشگاه گیم توکیو ۲۰۱۵، Umbrella Corps را از سری بازی‌های رزیدنت اویل معرفی کرد، حال دو تن از اعضای این استودیو طی مصاحبه‌ای اطلاعاتی جدید در مورد داستان و گیم‌پلی بازی ارایه داده‌اند، با زومجی همراه باشید.
ماساچیکا کاواتا و جمیز ونس از اعضای کپ‌کام در مصاحبه‌ای که اخیرا با سایت Gamespot داشتند اعلام کردند که داستان این بازی دنباله‌رو بازی‌های اصلی این سری است و پس از اتفاقات رزیدنت اویل ۶ جریان دارد. کاواتا در ادامه گفت:
استفاده از اسم آمبرلا حالتی کنایه آمیز در بازی دارد و طرفدارانی که با داستان بازی آشنایی داشته باشند اطلاع دارند که در این زمان دیگر آمبرلایی وجود ندارد و این تشکیلات منهدم شده‌ است.
ونس در در ادامه توضیحات بیشتری در مورد صحبت‌های همکارش داد:
گیمر‌ها در بازی تعدادی از مزدوران را کنترل خواهند کرد و باید در مکان‌هایی که تحت حمله بیولوژیکی قرار گرفته اشیایی بسیار با ارزش را جستجو کنند و تشکیلاتی که این مزدوران را استخدام می‌کند به نوعی آمبرلای بعدی است.
وی همچنین در پاسخ به سوال در مورد بخش داستانی بازی هم گفت:
هیچ برنامه‌ای برای قرار دادن بخش داستانی تک‌نفره در بازی نداریم.

دانلود ویدیو با رزولوشن 360p | دانلود با رزولوشن 720p

Umbrella Corps به مناسبت بزرگداشت ۲۰ سالگی بازی رزیدنت اویل ساخته می‌شود و ویژگی‌هایی مثل تیر‌اندازی اول‌شخص، سوم‌شخص و استفاده از زامبی‌ها به عنوان سپر را دارد. این بازی در اوایل سال ۲۰۱۶ برای پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده