نویسنده: سعید نیکبخت
// دوشنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۱۵

نویسنده ارشد مجموعه بازی های Mass Effect به استودیو بایووِر بازگشت

درو کارپیشِن، نویسنده ارشد مجموعه بازی‌های Mass Effect که در سال ۲۰۱۲ از بایووِر جدا شد، اخیرا در خبری اعلام کرده که مجددا به این استودیو بازگشته است. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
در سال ۲۰۱۲، کارپیشن برای نوشتن کتاب‌های سه‌گانه «Chaos Born»، بایوور را ترک کرد. چندی پیش پس از اتمام قسمت سوم این کتاب با نام «Chaos Unleashed»، وی مجددا تصمیم گرفته به خانه قبلی خود بازگردد. کارپیشن اعلام کرده با ورود مجدد به استودیو، روی پروژه جدیدی کار نخواهد کرد. وی برای هرچه بهتر کردن بازی Star Wars: The Old Republic، به شعبه آستین بایوور رفته است. نویسنده ارشد مجموعه بازی‌های پرطرفدار مس افکت در بیاینه رسمی خود مبنی بر بازگشت مجدد به بایوور گفت:
از هفته آینده، مجددا در استودیو بایوور کار خواهم کرد. اگر با پیشینه من در این شرکت آشنایی ندارید، باید بگویم مسئول نوشتن داستان بازی‌هایی مانند Mass Effect 1, Mass Effect 2, Knights Of The Old Republic و Star Wars: The Old Republic Online من بودم. طی چند سال گذشته، برای نوشتن کتاب‌های رمان Chaos Born مجبور به ترک استودیو شدم. اما پس از اتمام نسخه سوم این مجموعه، تصمیم گرفتم مجددا به بایوور بازگردم. طرفدارانی که عاشق رمان‌های من هستند نگران نباشند، چراکه باز هم کتاب‌های جدیدی برای آن‌ها خواهم نوشت.
اگرچه هنوز هیچ تاریخ عرضه‌ای برای Mass Effect 4، جدیدترین قسمت از مجموعه مس افکت مشخص نشده است، اما به نظر می‌رسد در سال ۲۰۱۶ شاهد انتشار این بازی برای کنسول‌های نسل هشتم و رایانه‌های شخصی باشیم. شایعات نیز حاکی از این است که پیش از انتشار Mass Effect 4، بایوور در حال تولید نسخه بازسازی شده سه‌گانه Mass Effect برای انتشار در کنسول‌های نسل هشتم است. البته این موضوع هنوز تایید نشده است و درستی آن هنوز مشخص نیست. نظر شما در این رابطه چیست؟ منبع: Dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده