نویسنده: کیا مختاری
// یکشنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۳۰

رمان XCOM 2: Resurrection معرفی شد

داستان بازی XCOM 2 به پایان‌بندی بازی XCOM وفادار نیست و داستان دیگری را روایت می‌کند.به همین خاطر کتابی برای توضیح این داستان جایگزین رونمایی شده است. با زومجی همراه باشید.
کسانی که بازی XCOM: Enemy Unknown را به پایان برده‌اند به‌احتمال زیاد بیگانگان را شکست داده‌اند و پیروزی زمین را جشن گرفته‌اند اما در XCOM 2 با شکست شما در قسمت پیشین آغاز می‌شود و قرار است  رمان XCOM 2: Resurrection نحوه شکست انسان‌ها و تسخیر زمین را توضیح دهد. این کتاب به قلم گِرِگ کِیِس، رمان‌نویس علمی-تخیلی/فانتزی که پیش‌ازاین کتاب‌هایی تحت لیسانس برای Babylon 5، Star Wars و The Elder Scrolls را در کارنامه دارد، خواهد بود. در توضیح خلاصه این کتاب نوشته شده است:
XCCOM: Resurrection داستان آمار تان عضو امیدوارکننده شبکه در حال نابودی مقاومت چریکی را که هنوز جرات مبارزه با ADVENT را دارد دنبال می‌کند. زندگی آمار و تیمش به‌طور ناگهانی پس از پاسخ به سیگنال SOS مردی مرموز زیرورو می‌شود، او ادعا می‌کند رازی را می‌داند که همه‌چیز را تغییر خواهد داد.
xcom 2 resurrection کتاب XCCOM: Resurrection در تاریخ ۱۹ آبان (۱۰ نوامبر) منتشر خواهد شد و کتاب را می‌توانید باقیمت ۱۶ دلار از طریق وب‌سایت Insight Editions پیش‌خرید کنید. نظر شما درباره‌ی انتشار این کتاب رمان چیست؟ آیا آن را خواهید خواند؟ منتظر نظرات شما هستیم. منبع: DualSHOCKERS


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده