نویسنده: سعید نیکبخت
// شنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۴۵

اطلاعاتی از «سیستم قهرمانی» بازی Star Wars: Battlefront منتشر شد

بازی Star Wars: Battlefront اجازه بازی کردن با شخصیت‌های محبوبی مانند دارث ویدر، لوک اِسکای‌واکِر و بوبا فیت را به شما می‌دهد. اما تجربه بازی با این سیستم که با نام «قهرمانی» شناخته می‌شود، به چه شکل خواهد بود؟ با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
طی مصاحبه اخیری که با جیمی کین، تهیه‌کننده ارشد بازی Star Wars: Battlefront انجام شده، وی اولین اطلاعات را از بخش Hero system (سیستم قهرمانی) این بازی مورد انتظار منتشر کرده است. کین در صحبت‌های خود گفته تیم آن‌ها به بهترین شکل ممکن چهره، حرکات و حتی دستکش‌های مشکی لوک از فیلم Star Wars: Episode VI: Return of the Jedi را در بازی Star Wars: Battlefront طراحی کرده تا حس بازی کردن با این شخصیت محبوب به خوبی به بازیکنان دست دهد. علاوه بر این، وی اطلاعاتی را هم از قدرت‌های لوک مانند پرتاب کردن دشمنان به سمت عقب با استفاده از قدرت نیرو و استفاده از شمشیر لایت‌سِیبِر را هم در اختیار علاقه‌مندان قرار داده است:
حرکات لوک متنوع و بسیار قدرتمند هستند. وی با استفاده از لایت‌سیبر خود می‌تواند گروه عظیمی از دشمنان را به صورت یک‌جا نابود کند. با استفاده از نیرو، لوک می‌تواند از فاصله‌ی دور سربازان حکومتی را به آسمان پرتاب کند. علاوه بر این، با استفاده از قدرت سِیبِر راش، لوک می‌تواند با یک حرکت سریع به سمت جلو حرکت و در یک چشم به هم زدن تعداد زیادی از دشمنان را از پا در بیاورد.
زمانی که در مسابقات هستید، در یک زمان خاص به یکی از قهرمانان یا شخصیت‌های منفی مجموعه فیلم‌های جنگ ستارگان تبدیل خواهید شد. نکته جالبی که در این بخش وجود دارد این است که هیچ‌گاه مشخص نیست کنترل کدام یک از شخصیت‌های افسانه‌ای به شما داده می‌شود. starwars-battlefront   زمانی که کنترل یکی از این شخصیت‌ها را در دست گرفتید، خط سلامتی شما شروع به کاهش یافتن می‌کند. با این حال اگر دشمنان بیشتری را از بین ببرید، خط سلامتی شما آهسته‌تر به اتمام می‌رسد:
هدف ما با طراحی این قسمت به این شکل بود که بازیکنان زمانی حدود دو دقیقه را با این شخصیت‌ها سپری کنند. با این حال اگر قدرت خود را به خوبی نشان دهید و دشمنان بیشتری را بکشید، می‌توانید حدود پنج دقیقه با شخصیت‌های منفی یا قهرمان بازی کنید. ممکن است در یک مسابقه به صورت کامل با لوک بازی کنید، اما این اتفاق کمی بعید است.
بنابراین اگر با تماشای مجموعه فیلم‌های جنگ ستارگان آرزوی قرار گرفتن به جای یکی از شخصیت‌های محبوب این سری را می‌کردید، با بازی Star Wars: Battlefront به آرزوی خود خواهد رسید. به شخصه برای تجربه این بازی با دارث ویدر، شخصیت منفی اصلی جنگ ستارگان که طرفداران بی‌شماری دارد دیگر صبر ندارم! بازی Star Wars: Battlefront در تاریخ ۱۷ نوامبر سال ۲۰۱۵ میلادی (۲۶ آبان سال ۱۳۹۴) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. نسخه آزمایشی این بازی که پاییز امسال در اختیار تمام کاربران قرار خواهد گرفت، شامل حالت Walker Assault که ۴۰ بازیکن را در برابر یکدیگر قرار می‌دهد و یک حالت کاملا جدید با نام Drop Zone خواهد بود. علاوه بر این، اگر اخبار روزهای گذشته را از دست دادید، از طریق زومجی می‌توانید اطلاعاتی را از نسخه ۱۳۰ دلاری بازی Star Wars: Battlefront که به همراه یخچال فریزری با طرح شخصیت محبوب «هان سولو» عرضه خواهد شد را به دست آورید. منبع: Dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده