// پنجشنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۴۵

سیستم تیراندازی بازی Fallout 4 با کمک سازنده بازی Doom ساخته شده است

استودیو id software سازنده‌ی بازی‌های معروف Doom و Rage به استودیوی بتسدا گیمز برای بهبود سیستم تیراندازی بازی اکشن نقش آفرینی و دنیای بازشان یعنی Fallout 4 کمک‌های زیادی کرده است. با زومجی برای خواندن جزئیات خبر همراه شوید.
تاد هاوارد کارگردان بازی Fallout 4 در ویدئویی که طی نمایشگاه E3 امسال ضبط شده اما به تازگی منتشر شده است در رابطه با تحول سیستم تیراندازی بازی توضیحاتی ارائه داد. او در این باره گفت:
اگر بخواهید که Fallout 4 را خریداری کرده و آن را بازی کنید کاملا بر سر صحنه‌های اکشن حس بازی‌های تیراندازی مدرن را احساس خواهید کرد. من نمی‌خواهم چیز بدی راجع به بازی Fallout 3 بگویم اما تیم ما قصد نداشت راجع به این مسئله که سیستم اکشن در یک بازی نقش آفرینی چگونه اجرا شده است، بهانه‌ای دست منتقدین بدهد. ما احساس می‌کنیم که با این سیستم جدید می‌توانیم تمامی لایه‌های یک بازی نقش آفرینی و سیستم ارتقای تجربه را بر روی آن بسازیم. بنا بر این به دست گرفتن اسلحه درون بازی حس فوق العاده‌ای خواهد داشت. تیم ما سیستم نشانه گیری بسیار مدرن و واقع گرایانه‌ای را به بازی اضافه کرده و شما قادر خواهید بود در هر دو حالت اول شخص و سوم شخص آن را تجربه کنید. علاوه بر این‌ها سیستم V.A.T.S هم به افزایش لذت شما از گیم‌پلی کمک شایانی خواهد کرد.
هاوارد در ادامه‌ی صحبت‌هایش اعلام کرد که استودیوی آن‌ها هنگامی که تازه مراحل ساخت بازی را شروع کرده بودند با استودیوی آی‌دی سافتور برای کمک در رابطه با ارتقای سیستم تیراندازی تماس گرفتند.
از آن جایی که استودیوی id Software هم جزوی از کمپانی بتسدا است ما همان ابتدا با آن‌ها تماس گرفته و گفتیم «ما می‌خواهیم همه چیز را از نو بازسازی کنیم. کمی به ما کمک کنید.»
DOOM (2) بازی Doom جدیدترین ساخته‌ی استودیوی آی‌دی سافتور
بازی Fallout 4 قرار است در تاریخ ۱۹ آبان ماه سال جاری بر روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه شود. کمپانی بتسدا همچنین اعلام کرد که با شروع سال ۲۰۱۶ میلادی بسته‌های الحاقی متفاوتی برای بازی عرضه خواهد شد و شما می‌توانید با خرید سیزن پس سی دلاری بازی تمامی آن‌ها را به صورت رایگان دریافت کنید. جدا از بسته‌های الحاقی غیر رایگان، بازیکنان به طور منظم بروزرسانی‌های رایگانِ مختلفی را برای بازی دریافت خواهند کرد و پشتیبانی از سیستم ماد سازی (حتی بر روی کنسول‌ها) نیز نیاز به اشاره کردن ندارد. در آن سوی میدان نیز استودیوی id Software بر روی مراحل ساخت نسخه‌ی جدید سری Doom تمرکز کرده که قرار است طی سال آینده‌ی میلادی برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه شود. نظرات خود را با ما در میان بگذارید. منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده