نویسنده: کیا مختاری
// پنجشنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۰۰

بازی Plague Inc: Evolved فردا برای ایکس‌باکس وان منتشر خواهد شد

بازی موبایل محبوب شبیه‌ساز بیماری‌های واگیردار به‌زودی برای ایکس باکس وان عرضه می‌شود و علاقه‌مندان به این بازی زیبا می‌توانند آن را برای اولین بار روی کنسول‌های خانگی تجربه کنند.
به گفته Ndemic Creations سازنده Plague Inc: Evolved این بازی در تاریخ ۲۷ شهریور (دو روز دیگر) برای ایکس باکس وان عرضه می‌شود.Plague Inc ابتدا برای پلتفرم موبایل در سال ۲۰۱۲ منتشر شد و به‌سرعت به بازی محبوبی در هر دو پلتفرم اندروید و iOS تبدیل شد در این بازی شما باید سعی در نابودی نسل بشر با استفاده از بیماری واگیردار کنید هرچند ایده بازی بسیار ساده است اما اجرای ماموریت کار آسانی نیست چون انسان‌ها هم به‌شدت با بیماری مقابله می‌کنند و برای پیروزی نیاز به استراتژی و برنامه‌ریزی دارید. نسخه رایانه‌های شخصی بازی به نام Plague Inc: Evolved سال گذشته در استیم تحت برنامه Early Access عرضه شد و به زودی مدهای co-op و چندنفره به بازی اضافه خواهد شد. بخش تک نفره بازی تقریباً همان چیزی است که در نسخه پی‌سی دیده‌ایم و تنها رابط کاربری کمی تغییر کرده است تا مناسب صفحه تلویزیون باشد. Ndemic تغییرات نسخه ایکس‌باکس وان بازی را نسبت به نسخه موبایل توضیح می‌دهد:
بسیار متفاوت...ما توانستیم مواردی را به بازی اضافه کنیم که روی پلتفرم موبایل امکان‌پذیر نبود، حالا جزییات مدل بیماری کاملاً سه‌بعدی است و شمارا به آن نزدیک‌تر می‌کند، دوربین‌های شهر مبارزه انسان‌ها را در سطح خیابان نمایش می‌دهند و اسکنر بدن نقاط موردحمله و تأثیرات کامل بیماری را به تصویر می‌کشد.
 مانند نسخه رایانه‌های شخصی قیمت بازی روی ایکس باکس وان ۱۵ دلار خواهد بود که بالاتر از نسخه موبایل بازی است اما سازنده بازی اشاره می‌کند که تمام بسته‌های الحاقی پولی دو سال گذشته و بسیاری محتوای جدید مانند بیماری‌های جدید، سناریو، مدهای جدید و پشتیبانی از سناریوهای شخصی‌سازی شده برای آینده در بازی وجود خواهد داشت. Plague Inc  بازی به‌شدت محبوبی در پلتفرم موبایل است، در حدود ۵۵ میلیون بازیکن دارد و پس از شیوع بیماری ایبولا محبوبیت بازی بیشتر شد. باید صبر کنیم تا ببینیم موفقیت بازی در ایکس‌باکس وان تکرار می شود یا خیر. آیا شما بازی را خریداری می‌کنید و نسخه موبایل بازی را تجربه کرده‌اید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید. منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده