نویسنده: سعید نیکبخت
// چهار شنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۰۰

انجام نقل و انتقالات بخش Ultimate Team بازی FIFA 16 به روش محبوب قدیمی باز می‌گردد

کمپانی الکترونیک آرتز اخیرا در خبری اعلام کرده یکی از تغییرات بخش Ultimate Team مجموعه بازی‌های فیفا در بازی FIFA 16، بازگشت نقل و انتقالات در این بخش از طریق اپلیکیشن تلفن همراه و صفحات مرورگر است. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
به دلیل فروش سکه و تقلب‌هایی که در بخش Ultimate Team بازی فیفا ۱۵ انجام می‌شد، الکترونیک آرتز انجام نقل و انتقالات از طریق اپلیکیشن گوشی همراه و صفحات مرورگر را از این بازی حذف کرد. از آن‌جایی که قیمت نقل و انتقالات در بازی FIFA 16 معقولانه‌تر شده، الکترونیک آرتز تصمیم گرفته برای انجام این کار از همان سیستم قدیمی استفاده کند. هر کنسول بازار خاص خود را خواهد داشت و مانند سال قبل، کنسول‌های هم‌خانواده از یک بازار مشترک استفاده نخواهند کرد:
از این پس سکه‌، آیتم‌ها و نقل و انتقالات میان کنسول‌های هم‌خانواده مشترک نخواهد بود. این بدین معنی است که کنسول‌های ایکس‌باکس 360 و ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 3 و پلی‌استیشن 4 از یک بازار مشترک استفاده نخواهند کرد و هر کدام دارای بازار خاص خواهد خواهند بود.
بازی FIFA 16 در تاریخ ۳۱ شهریور برای پلتفرم‌های  ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس 360، پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 3 و رایانه‌های شخصی‌ منتشرپلتفرم‌های ذکرشده منتشر خواهد شد. نسخه‌ی دمو این بازی که هم‌اکنون برای پلتفرم‌های ذکرشده در دسترس است،  به شما اجازه امتحان مسابقات دوستانه، حالت FIFA Ultimate Team Draft، بخش تمرینی و انجام مهارت‌های جدید پیش از شروع مسابقات را می‌دهد. علاوه براین محتویات، بازیکنان همچنین می‌توانند با تیم فوتبال بانوان هم مسابقه دهند. در نسخه دمو، دو تیم آمریکا و آلمان قرار داده شده‌اند و براساس اطلاعات منتشرشده، در این نسخه و در تیم بانوان، تنها این دو تیم می‌توانند مقابل یکدیگر قرار بگیرند. منبع: Dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده