نویسنده: سعید نیکبخت
// سه شنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۴۵

نسخه PC بازی Need for Speed تا بهار سال ۲۰۱۶ تاخیر خورد

کمپانی الکترونیک آرتز شب گذشته در خبری اعلام کرد نسخه رایانه‌های شخصی بازسازی مجدد مجموعه Need for Speed تا سال ۲۰۱۶ تاخیر خورده است. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

خبر بد در رابطه با این تاخیر این است که کاربران پی‌سی نمی‌توانند تا بهار سال ۲۰۱۶ این بازی را روی پلتفرم خود بازی کنند. اما خبر خوب این است که دلیل این تاخیر، بهینه‌سازی گرافیکی بازی و نامحدود کردن نرخ‌فریم اجرایی آن بوده است.

تاریخ انتشار نسخه‌های کنسولی بازی تغییری پیدا نکرده و قسمت جدید مجموعه Need for Speed اوایل پاییز برای کنسول‌های نسل هشتم عرضه خواهد شد.

با نگاهی بر برخی از پورت‌هایی که اخیرا روی پی‌سی انجام شده و به هیچ‌وجه از نظر کیفیت قابل‌قبول نبوده، قطعا می‌توان این خبر در دسته اخبار خوب قرار داد.

بازی Need For Speed در تاریخ چهاردهم آبان ماه سال جاری برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و  ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد.  همان‌طور که حتما اطلاع دارید، برای تجربه بازی Need For Speed باید به صورت دائم به اینترنت متصل باشید. شما همچنین در زومجی می‌توانید توضیحات سازندگان در رابطه با دلیل اصلی این کار را جویا شوید.

علاوه بر این، پیشنهاد می‌کنم اگر تریلر گیمزکام ۲۰۱۵ این بازی مسابقه‌ای را از دست دادید، در زومجی به مشاهده تریلر هیجان‌انگیز بازی Need For Speed در نمایشگاه گیمزکام ۲۰۱۵ بپردازید.

منبع: Dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده