نویسنده: سعید نیکبخت
// سه شنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۰۰

بازی Uncharted 4 برخی از گره های داستانی گذشته این مجموعه را باز خواهد کرد

در جریان پخش زنده‌ای که استودیو خوش‌نام ناتی داگ اخیرا برگزار کرده، جاش شِر، نویسنده این استودیو و اِریک بالدوین، طراح ارشد انیمیشن‌های آن در رابطه با چیزهایی که می‌توانیم از داستان بازی Uncharted 4: A Thief’s End انتظار داشته باشیم صحبت کرده‌اند. با زومجی همراه باشید.

بالدوین در صحبت‌های خود گفته است کار کردن روی مجموعه بازی‌های آنچارتد از ابتدا تا پایان (به غیر از Golden Abyss که برای پلی‌استیشن ویتا عرضه شد) برای وی هیجان‌انگیز بوده است و پایان دادن به این سری حس خوبی به او می‌دهد.

از طرفی دیگر، شِر گفته است تیم آن‌ها قصد دارد نسخه آخر را با یک بازی فراموش‌نشدنی به پایان برساند و به برخی از سوالات طرفداران و گره‌های داستانی مجموعه پاسخ دهد. در بازی چیزهایی وجود خواهد داشت که طرفداران قدیمی آنچارتد با دیدن آن‌ها قدردان خواهند شد. با این حال داستان بازی به شکلی است که بازیکنان جدید از داستان آنچارتد ۴ لذت کافی خواهند برد:

آنچارتد یک مجموعه بسیار عالی با شخصیت‌های جذاب است. با قسمت آخر قصد داریم عدالت را در حق این مجموعه و شخصیت‌ها اجرا کنیم.

در انتها بالدوین اشاره کرد زمانی که خود را به عنوان یک بازیکن تازه وارد برای تجربه بازی Uncharted 4: A Thief’s End فرض می‌کند، متوجه می‌شود تیم داستان‌ نویسی بازی به بهترین شکل ممکن داستانی را خلق کرده که بازیکنان جدید به اندازه کافی از آن لذت خواهند برد.

بازی Uncharted 4: A Thief’s End که آخرین ماجراجویی‌های دریک در این مجموعه قدیمی را به بازیکنان نشان خواهد داد، در تاریخ ۲۷ اسفند به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد.

منبع: Dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده