استودیو تِک‌لَند هنوز هم در حال تمسخر قرارداد اکتیویژن با ردبول است

چهارشنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
dying-light
اوایل این تابستان سازنده Dying Light کمپینی برای مسخره کردن همکاری ردبول با اکتیویژن برای بازی Destiny به راه انداخت. این کمپین تبلیغاتی Drink for DLC نام دارد که در ادامه می‌توانید از طریق زومجی با جزییات آن آشنا شوید. استودیو تک‌لند سازنده بازی Dying Light حتی پوستری هم برای این کمپین طراحی کرده است که بازهم پوستر بازی Destiny را به تمسخر گرفته است. استودیو تک‌لند می گوید خوردن آب علاوه بر اینکه رایگان است برای شما نشاط و جوانی را هم به ارمغان می آورد! اما برای شرکت در این کمپین، تنها لازم است تصویری از خودتان در حال نوشیدن آب تهیه کنید و با تگ #DrinkRightDyingLight برای تک لند ارسال کنید، تا برای شما کدی ارسال شود که از طریق آن پکیج اسلحه دریافت کنید. در پایین پوستر تک‌لند و اکتیویژن را می‌توانید ببینید.
تبلیغات
Dying light campaign
ption id="attachment_63466" align="alignnone" width="744"] پوستر کمپین Dying Light
Destiny campaign
ption id="attachment_63467" align="alignnone" width="744"] پوستر کمپین Destiny

منبع:

GameSpot

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات