// دوشنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۳۰

کارگردان Shadows of the Damned بودجه‌ای ۱.۵ میلیون دلاری برای بازی بعدی خود بدست آورد

مسیمو گوارانی یکی از کارگردانان بازی Shadows of the Damned که هم اکنون در استودیوی بازی سازی ایتالیایی مستقل اووسانیکو فعالیت می‌کند توانست مبلغ ۱.۴۴ میلیون یورو (برابر با ۱.۶۲ میلیون دلار) برای ساخت پروژه جدید خود که یک بازی احساسی است جمع آوری کند. با زومجی همراه شوید.

بخش اعظمی از این پول توسط استودیوی برادران دیجیتال که یک ناشر و کمپانی ایتالیایی است تامین شد، برای آشنایی بیشتر با این شرکت باید اشاره کرد که استودیوی 505 گیمز متعلق به آن‌ها است. گوارانی طی مصاحبه‌ای توضیح داد که این سرمایه گذاری از طرف کمپانی برادران دیجیتال برای استودیوی اووسانیکو دستاورد بسیار مهمی بوده و علاوه بر این می‌توان از آن به عنوان سیگنالی قوی از سوی صنعت بازی سازی ایتالیا یاد کرد.

از آخرین بازی ساخته شده توسط استودیوی اووسانیکو می‌توان به Murasaki Baby اشاره کرد که سال گذشته‌ی میلادی به صورت انحصاری بر روی پلتفرم پلی‌استیشن ویتا منتشر شد و به طور کلی توانست نظرات مثبتی از سوی منتقدین دریافت کند. گوارانی در ادامه توضیح داد که تزریق بودجه‌ی جدید همچنین می‌تواند به اعضای استودیو کمک کند تا به دنبال کردن رویاهای خود و خلق چیزهایی که عاشقش هستند و برایشان اهمیت دارند ادامه دهند، طبق صحبت‌های او تمامی این‌ها در ساخت بازی‌های احساسی خلاصه می‌شود.

بازی‌های احساسی برای ما راه و روشی پر معنا هستند تا بتوانیم چیزی را خلق کنیم که فراگیر و غیرقابل توصیف باشد چرا که ما به طور متداوم سعی می‌کنیم تا با طیف وسیع‌تری از انسان‌ها ارتباط برقرار کنیم نه فقط بازیکنان. ما اعتقاد داریم که این روش طی سال‌های آینده بازخوردی بزرگ بر روی بازار فروش خواهد گذاشت و باور داریم که از طریق این همکاری مهم قادر خواهیم بود تا با استفاده از اهداف درست و پر معنا به دنبال کردن رویاهای خود ادامه دهیم.

طبق گفته‌های گوارانی علاوه بر این‌ها وجود این بودجه‌ی جدید به اووسانیکو اجازه خواهد داد تا به عنوان یک استودیوی مستقل دارایی‌های خود را از پایه محکم کاری کرده و روند رشد خود را حفظ کند.

Murasaki Baby آخرین بازی ساخته شده توسط استودیوی اووسانیکو Murasaki Baby آخرین بازی ساخته شده توسط استودیوی اووسانیکو

رافائل گالانتی مدیر ارشد اجرایی کمپانی برادران دیجیتال درباره‌ی سهم خود از این همکاری طی بیانیه‌ای اعلام کرد که شرکت آن‌ها از کار کردن با استودیوی اووسانیکو بی نهایت هیجان زده است.

ما به شدت برای پشتیبانی و کمک به رشد این استودیوی به خود افتخار می‌کنیم چرا که محصولات آن‌ها دارای ویژگی بسیار مهم و عزیزی برای ما به اسم «ساخته شده در ایتالیا» هستند. علاوه بر این اعضای استودیوی اووسانیکو خلاقیتی غیر قابل انکار و توانایی زیادی در ساخت محتواهای احساسی دارند.

این استودیوی ایتالیایی درحال حاضر بر روی یک بازی کاملا جدید و اصیلی فعالیت دارد که مراحل پیش تولید خود را سپری می‌کند. این پروژه‌ی جدید هنوز به صورت رسمی معرفی نشده اما طبق صحبت‌های گوارانی هر وقت که زمان مناسب فرا برسد اطلاعات بیشتری در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهند داد.

مسیمو گوارانی پیش از این در استودیوی ژاپنی گرسهاپر منیفکچر به عنوان کارگردان فعالیت می‌کرد. قبل از آن نیز مدتی را در کمپانی یوبی‌سافت گذراند و به عنوان طراح ارشد بر روی بازی Naruto - Rise of a Ninja فعالیت داشت.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده