// دوشنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۰۰

جدول فروش هفتگی بریتانیا: حتی ماریو هم نتوانست بیگ باس را شکست دهد

بازی Metal Gear Solid V: The Phantom Pain جدیدترین شاهکار کوجیما توانست برای دومین هفته متوالی در صدر جدول فروش هفتگی بریتانیا قرار بگیرد. با زومجی برای خواندن جزئیات خبر همراه شوید.

این موفقیت درحالی است که طبق گزارش کمپانی تحلیلی چارت-تِرَک فروش بازی نسبت به هفته‌ی گذشته با افتی ۷۸ درصدی همراه بوده. بعد از اکشن مخفی کاریِ جهان باز کوجیما در رتبه‌ی دوم به یکی دیگر از موفق‌ترین بازی‌های نینتندو یعنی Super Mario Maker خواهیم رسید، تنها بازی تازه وارد این هفته که توانست خود را بین ده برتر قرار دهد. بازی Mad Max نیز در دومین هفته‌ی حضور خود رتبه‌ی سوم را تصاحب کرد. پس از آن هم Disney Infinity 3.0 یکی از بازی‌های پرفروش کمپانی دیزنی در رتبه‌ی چهارم قرار گرفت.

Until Dawn انحصاری ترسناک و داستان‌گرای سونی که خبر ساخت نسخه‌ی دومش هم به گوش می‌رسد با افتی یک پله‌ای به رتبه پنجم سقوط کرده و پس از آن انحصاری کمپانی رقیب یعنی Gears of War: Ultimate Edition در رتبه‌ی ششم جا خوش کرده است.

بازی Tearaway Unfolded از استودیوی خوش نام مدیا مولکول که بازسازی‌ای دوباره از یکی از موفق‌ترین بازی‌های پلی‌استیشن ویتا بود به هیچ وجه از لحاظ فروش نتوانست برای پلی‌استیشن 4 موفق ظاهر شود و در رتبه‌ی بسیار پایین سی و سوم قرار گرفت.

TearawayUnfolded

حال برگردیم به رده بندی ده برتر خودمان که بازی Grand Theft Auto V توانست موفقیت‌های خود را ادامه داده و برای صد هفته‌ی متوالی با جای گرفتن در رتبه‌ی هفتم جایگاه خود در ده رتبه‌ی اول را حفظ کند. پس از آن هم بازی Lego Jurassic World و نسخه‌های ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 بازی Minecraft به ترتیب رتبه‌های هشتم تا دهم را پر کردند.

لیست کامل ده برتر منتهی به تاریخ بیست و یکم شهریورماه که توسط کمپانی تخصصی چارت-ترک جمع آوری شده را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید. قابل ذکر است که این لیست شامل فروش نسخه‌های دیجیتالی نشده و به همین دلیل نمی‌تواند به صورت کامل نمایانگر بازار کلی بریتانیا باشد.

  1. Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
  2. Super Mario Maker
  3. Mad Max
  4. Disney Infinity 3.0
  5. Until Dawn
  6. Gears of War: Ultimate Edition
  7. Grand Theft Auto V
  8. Lego Jurassic World
  9. Minecraft: Xbox Edition
  10. Minecraft: PlayStation Edition

پیشنهاد می‌شود که نقد و بررسی ویدئویی و متنی کامل زومجی از بازی‌های Metal Gear Solid V: The Phantom Pain، Mad Max و Until Dawn را مطالعه کرده و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده