// شنبه, ۶ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۲۲

بروزرسانی کریسمس GTA V تمدید شد

شرکت راک‌استار امروز اعلام کرد که به دلیل مشکلات اخیر سرویس‌های ایکس‌باکس لایو و شبکه‌ی پلی‌استیشن،  بروزرسانی کریسمس Grand Theft Auto V تمدید می‌شود. در ادامه با زومجی همراه باشید.
راک‌استار از طریق توئیتر رسمی خود گفت:
به خاطر مشکلات اخیر سرویس‌های ایکس‌باکس لایو و شبکه‌ی پلی‌استیشن، ما برای مدتی بروزرسانی Festive Surprise بخش GTA Online را تمدید کردیم.
هیچ اشاره‌ای به مدت زمان این بروزرسانی نشده است ولی راک‌استار این حالت را حداقل تا روزهای آینده بر روی بازی نگه خواهد داشت. مشکلات اخیر سرویس‌های ایکس‌باکس لایو و شبکه‌ی پلی‌استیشن به دلیل فشار زیاد بر روی این سرورها در روزهای نزدیک به کریسمس بود. خوشبختانه ایکس‌باکس لایو از امروز دوباره بدون مشکل در دسترس قرار گرفته ولی هنوز شبکه‌ی پلی‌استیشن برای بسیاری از بازیکنان در دسترس نیست و باعث شده افرادی که در کریسمس پلی‌استیشن 4 خریداری کرده‌اند، نتوانند با کنسول جدید خود به صورت آنلاین بازی کنند. از محتویات این آپدیت می‌توان به یک موشک‌انداز و مین جدید، چهار ماشین جدید با نام‌های Hot Rod Christmas Ratloader, Slam Van, Massacro و Jester اشاره کرد. آیا شما در اتصال به شبکه‌های ایکس‌باکس لایو و پلی‌استیشن مشکل دارید؟ آیا از تمدید بروزرسانی کریسمس GTA Online خوشحال هستید؟ ما را در جریان نظرات خود قرار دهید. منبع: gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده