نویسنده: سعید نیکبخت
// دوشنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۱۵

تاریخ انتشار بازی Dark Souls 3 در کشور ژاپن مشخص شد

یکی از بازی‌های مورد انتظار سال ۲۰۱۶ که بی‌صبرانه منتظر اعلام تاریخ انتشار آن بودیم، بازی Dark Souls 3 است. اخیرا تاریخ انتشار این محصول در کشور ژاپن مشخص شده است. با زومجی همراه باشید.

با توجه به وبسایت رسمی این بازی، Dark Souls 3 در تاریخ ۲۴ مارس سال ۲۰۱۶ در کشور ژاپن برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد.

براساس گزارشات انجام شده، کمپانی بَندِی نامکو طی «روزهای آتی» تاریخ انتشار Dark Souls 3 در کشورهای غربی و نسخه رایانه‌های شخصی آن را هم اعلام خواهد کرد. علاوه بر این، نسخه فیزیکی بازی در کشور ژاپن شامل یک نقشه از دنیای بازی و موسیقی‌های متن آن خواهد بود.

استودیو فرام سافت‌ور همچنین اعلام کرده از تاریخ ۱۶ الی ۱۸ اکتبر (بیست و چهار الی بیست و ششم مهر)، نسخه‌ای از بازی را برای آزمایش خصوصیات آنلاین آن در کنسول پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد کرد. از تاریخ ۴ اکتبر (دوازدهم مهر)، بازیکنان می‌توانند برای شرکت در این آزمایش، از طریق وبسایت رسمی بازی Dark Souls ثبت‌نام کنند.

براساس صحبت‌های سازندگان، Dark Souls 3 داستانی را به بازیکنان ارائه خواهد داد که پایانی بر سه‌گانه این مجموعه خواهد بود. با این حال، لزوما نمی‌توان Dark Souls را آخرین قسمت این سری پرطرفدار نامید.

با نگاهی بر تاریخ انتشار بازی‌های دیگر فرام سافت‌ور، تقریبا پس از گذشت یک ماه از عرضه نسخه ژاپنی، شاهد انتشار محصولات این شرکت در کشورهای غربی جهان هم بودیم. حال باید دید این استودیو از همین روش برای انتشار بازی Dark Souls 3 در مناطق دیگر جهان هم استفاده خواهد کرد یا خیر.

گیم‌پلی بازی دارک سولز ۳ برای اولین‌بار در نمایشگاه گیمزکام ۲۰۱۵ به نمایش درآمد. اگر هنوز موفق به تماشا این بخش از بازی نشدید، می توانید از طریق زومجی تریلر گیم‌پلی بازی Dark Souls 3 در گیمزکام ۲۰۱۵ را مشاهده کنید.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده