نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۰

کارگردان بازی Last of Us خواستار دریافت مجوز ساخت Half-Life از ولو شد!

نیل دراکمن، کارگردان بازی Last of Us، در اقدامی عجیب که کمی هم طنز‌آمیز به نظر می‌رسد، از استودیو ولو خواسته تا مجوز ساخت ادامه بازی Half Life  را به استودیو ناتی داگ اهدا کند. با جزییات خبر همراه زومجی باشید.

دراکمن پستی در توییتر خود منتشر کرد که مضمون آن به شرح زیر است:

ولو عزیز لطفا مجوز ساخت ادامه Half Life را به ما واگذار کنید و اجازه دهید ما مسئولیت ساخت این بازی را بر عهده بگیریم!

وی همچنین در ادامه اعلام کرده که آن‌ها پیش از این هم حرکات مرل دندریج را شبیه سازی کرده‌اند. دندریج صدا پیشه شخصیت ونس در بازی Half-Life 2 بود که در بازی The Last of Us هم نقش شخصیت مارلین را ایفا می‌کرد. البته این توییت و اقدام دراکمن کاملا شخصی و همانطور که پیش از این اشاره شد کمی طنز‌آمیز است و استودیو ناتی داگ فعلا هیچ تمایل رسمی به ساخت ادامه بازی Half-Life نشان نداده است، ولی با این حال این توییت سوالات جالبی در ذهن علاقه‌مندان بازی Half Life ایجاد می‌کند، آیا ناتی داگ استودیو شایسته‌ای برای ساخت ادامه Half-Life است؟ اگر ادامه Half-Life توسط استودیویی به غیر از ولو ساخته شود، بازهم لذت بخش خواهد بود؟ تمامی این‌ها سوالاتی است که شاید ولو بتواند در آینده پاسخ مناسبی برای آن‌ها ارایه کند و با اعلام ساخت قسمت ۳ بازی Half Life موجب خوشحالی طرفدارن بی‌شمار این بازی شود.

نظر شما در مورد این خبر چیست؟ اگر استودیوی دیگری دنباله Half-Life را بسازد، بازهم موفق خواهد بود؟ نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.

منبع: GameInformer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده