نویسنده: نادر امرایی
// یکشنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۰

استودیو بازی سازی آمازون قصد ساخت یک بازی بزرگ را دارد

چندی است که کمپانی بزرگ آمازون با اضافه کردن بخش جدیدی به نام آمازون گیم استودیوز وارد صنعت بازی‌سازی شده است. با توجه به آگهی‌ استخدامی که این استودیو منتشر کرده است، به نظر می‌رسد آنها قصد ساخت یک بازی بزرگ را دارند. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

آمازون گیم استودیوز که بخش جدید کمپانی بزرگ آمازون است، تا به حال بیشتر بر روی بازی‌های کوچک و موبایل کار کرده است اما انتشار آگهی‌ استخدام جدیدی خبر از این مساله می‌دهد که آنها برنامه‌ای‌ برای ساخت یک بازی رقابتی اکشن بزرگ دارند. در توضیح این آگهی‌ استخدام آمده است که فردی که استخدام می‌شود، در کنار چه کسانی‌ کار می‌کند.

فردی که استخدام می‌شود در کنار کسانی‌ که سابقه‌ کار بر روی بازی‌هایی همچون Half-Life 2،  Left 4 Dead، Thief، System Shock 2، Age of Empires، Shadow of Mordor, Guild Wars، The Last of Us، Gears of War, Forza، Bioshock و Sunset Overdrive کار خواهد کرد.

همچنین در توضیح وظایف این شغل جدید آمده است:

در این مقام شما باید دارای کیفیت و اهداف هم سطح با تیم ما باشید و بتوانید مراحلی بسازید که گیمرها از آن‌ لذت ببرند. مسئولیت شما، طراحی مراحل و نوشتن سناریو و سیستم‌های یک بازی بزرگ سوم شخص رقابتی اکشن است. همچنین، شما باید دانش بسیار خوبی‌ از تئوری طراحی بازی داشته باشید و بتوانید با ابزارهای تولید بازی به راحتی‌ کار کنید. از دیگر نیازمندی‌های این شغل، دارا بودن قدرت رهبری و استعداد ساخت و پیاده‌سازی کار با بالاترین کیفیت است.

تمام این توضیحات خبر از ساخت یک بازی بزرگ می‌دهد. فردی که به استخدام آمازون گیم استودیوز در بیاید با کیم‌ سویفت، طراح مراحل بازی پورتال و کلینت هاکینگ، یکی‌ از سازندگان بازی اسپلینتر سل همکاری خواهد کرد. با اینکه ساخت یک بازی بزرگ توسط آمازون یک هدف بسیار جاه‌طلبانه است، نباید آنها را دست کم گرفت. زیرا آمازون علاوه بر اینکه شرکت بسیار بزرگی‌ است، به منابع مالی‌ تقریبا نامحدودی نیز دسترسی‌ دارد.

اگر قصد آنها ساخت یک بازی بزرگ سوم شخص رقابتی اکشن باشد، آنها را از این پس باید جدی‌تر گرفت. با نگاهی‌ به اعضای فعلی‌ این استودیو می‌توانیم دریابیم که آنها تجربه و توانایی این کار را دارند.

با توجه به زمان انتشار این آگاهی‌، نباید فعلا منتظر شنیدن اخباری درباره بازی بزرگ این استودیو باشیم. اما دانستن اینکه آمازون گیم استودیوز چه برنامه‌ای‌ در سر دارد، بسیار جالب خواهد بود.

منبع: Segment Next


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده