نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۴۵

بازی Sea of Thieves بهترین محصول استودیو ریر خواهد بود

کودو سونودو، یکی از مسوولین مایکروسافت، در مصاحبه‌ای که اخیرا با مجله رسمی ایکس‌باکس داشته، بازی Sea of Thieves را بهترین محصول استودیو بریتانیایی ریر معرفی کرده است. با جزییات خبر همراه زومجی باشید.

سونودو در مورد بازی Sea of Thieves که برای رایانه‌های شخصی مبتنی بر ویندوز ۱۰ و ایکس‌باکس وان در تاریخی نامعلوم عرضه خواهد شد، طی مصاحبه‌ای اعلام کرد:

پس از این که مدتی بازی Sea of Thieves را انجام دهید، به این نتیجه می‌رسید که این بازی به گیمر اجازه می‌دهد تا خاطراتی فراموش نشدنی و منحصر به فرد را خلق کند. در این بازی می‌توانید با استفاده از احتمالات نامحدود داستان منحصر به فرد خود را خلق کنید و از لحظات احساسی که استودیو ریر خلق کرده لذت ببرید.

سونودو اعتقاد دارد که امکان ساخت محتویات منحصر به فرد هر گیمر که در بازی Sea of Thieves فراهم شده، یکی از نکاتی است که منجر به فروش بالای این بازی خواهد شد:

هر چه بیش‌تر در بازی پیش بروید، از لحظات و داستان نابی که خودتان خلق کرده‌اید بیش‌تر لذت خواهید برد و استودیو ریر به بهترین شکل این امکان را برای گیمر‌ها فراهم کرده تا بتوانند داستان عاطفی منحصر به فرد خود را در این بازی خلق کنند. همین مولفه باعث می‌شود تا Sea of Thieves بهترین بازی ساخته شده توسط ریر باشد.

بازی Sea of Thieves اولین بار در جریان نمایشگاه E3 2015 معرفی شد و داستان آن پیرامون دزدان دریایی اتفاق می‌افتد که چندین نفر همزمان می‌توانند دنیای بازی را به اشتراک بگذارند. ریر این بازی را بلند پروازانه ترین پروژه تاریخ خود معرفی کرده است.

استودیو ریر همچنین چندی پیش سالگرد ۳۰ سالگی خود را جشن گرفت و به سبب آن با همکاری مایکروسافت مجموعه Rare Replay معرفی شد که شامل ۳۰ بازی خاطره ساز این استودیو است و هم اکنون برای ایکس‌باکس وان در دسترس است که می‌توانید بررسی ویدیویی و متنی این مجموعه را در زومجی بخوانید. در ادامه هم می‌توانید تریلر گیم‌پلی این بازی را مشاهده کنید که نبرد‌های دریایی بازی را نشان می‌دهد.

دانلود ویدیو با رزولوشن 360p | دانلود ویدیو با رزولوشن HD720p

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده