نویسنده: نادر امرایی
// شنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۴۵

سازنده بازی Until Dawn از احتمال ساخت قسمت دوم بازی خبر داد

سوپرمسیو گیمز، سازنده بازی انحصاری موفق کنسول پلی‌استیشن 4، تا سپیده‌دم، که به تازگی منتشر شده، از احتمال ساخت قسمت دوم بازی خبر داد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

بازی Until Dawn که به تازگی و به صورت انحصاری توسط استودیو سوپرمسیو گیمز برای کنسول پلی‌استیشن 4 منتشر شد، بر خلاف پیش‌بینی‌ها توانست به یک بازی بسیار خوب تبدیل شود و نظر مثبت منتقدین و بازیکنان را جلب کند. حال حساب رسمی توییتر بازی، با انتشار دو توییت از احتمال ساخت قسمت دوم بازی خبر داد. در توییت اول، آنها از طرفداران درخواست کردند که اگر دوست دارند قسمت دوم بازی ساخته شود، توییت منتشر شده را ری‌توییت کنند.

Until Dawn

در توییت دوم، از طرفداران سوال پرسیده شده که در صورت ساخته شدن قسمت دوم بازی، آنها دوست دارند چه شخصیت‌هایی را در بازی ببینند.

Until Dawn

این مساله که سوپرمسیو گیمز برای ساخت قسمت دوم بازی چه ایده‌هایی در سر دارد، بسیار جالب خواهد بود و مطمئنا طرفداران بازی بی‌صبرانه منتظر خبر رسمی‌ ساخت قسمت دوم بازی هستند.

شما در زومجی می‌توانید علاوه بر تماشای بررسی‌ ویدئویی بازی، نقد متنی بازی را نیز بخوانید تا بیشتر با فضای Until Dawn آشنا شوید.

منبع: Only SP


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده