// شنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۴۵

آیا به زودی از نسخه‌ی جدید سری Yakuza رونمایی خواهد شد؟

به نظر می‌رسد که کمپانی سگا قصد دارد طی نمایشگاه TGS 2015 که هفته بعد برگزار خواهد شد از نسخه‌ی جدید سری Yakuza رونمایی کند. با زومجی برای خواندن جزئیات خبر همراه شوید.

امروز تصویری توسط سگا پخش شد که تاریخ بیست و چهارم شهریور ماه را نشان می‌دهد. این تاریخ دقیقا مصادف است با کنفرانس خبری سونی برای نمایشگاه توکیو گیم شو، این را هم در نظر داشته باشید که امسال دهمین سالگرد تولد سری یاکوزا است. اولین بار سال ۲۰۰۵ میلادی بود که سگا اولین نسخه‌ی این مجموعه را به صورت رسمی منتشر کرد.

احتمال اینکه با نسخه‌ی ویژه‌ای از شماره‌های قبلی مواجه شویم هم وجود دارد اما با توجه به اینکه توشیهیرو ناگوشی چندی پیش در خبری اعلام کرد که به زودی بازی جدیدی معرفی خواهد کرد، ما فرض را بر همان نسخه‌ی جدید می‌گذاریم. او در این باره توضیح داد که:

ما قصد داریم در نمایشگاه Tokyo Game Show از بازی جدیدی رونمایی کنیم و قول می‌دهم که بازی بسیار خوبی هم خواهد بود. من فکر می‌کنم که حضور کمپانی سگا برای نمایشگاه امسال نسبت به چند سال گذشته جزو پر هیجان‌ترین‌ها باشد.

حال قضیه هرچه هست باید تا هفته‌ی آینده صبر کنیم. بازی Yakuza 5 که پیش از این در ژاپن منتشر شده بود قرار است طی سال جاری میلادی در آمریکا و اروپا نیز منتشر شود.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده