نویسنده: سعید نیکبخت
// پنجشنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۰

اشتباهِ جالب کونامی برای عرضه بازی Metal Gear Solid: Legacy Collection در استیم

کاربران رایانه‌های شخصی، مدت زمان زیادی است که درخواست عرضه مجموعه Metal Gear Solid: Legacy Collection را برای پلتفرم خود کرده‌اند. طی روزهای اخیر تصویری در شبکه استیم منتشر شد که نشان می‌داد این بازی قرار است برای پی‌سی عرضه شود. با زومجی همراه باشید.

زمانی که کاربران برای خرید بازی Metal Gear Solid V: The Phantom Pain به شبکه استیم رجوع کردند، در قسمت پایین صفحه‌ای که این بازی قرار داشت، نام بازی Metal Gear Solid: Legacy Collection دیده می‌شد.

علاوه بر این، با نگاهی بر جزئیات این تصویر، مشخص بود که کاربران با خرید Metal Gear Solid V: The Phantom Pain برای رایانه‌های شخصی، کدی را برای فعال‌سازی Metal Gear Solid: Legacy Collection دریافت خواهند کرد.

ظاهرا این یک اشتباه سهوی از سوی کونامی بوده و براساس بیانیه رسمی این کمپانی، بازیکنان با خرید قسمت جدید مجموعه بازی‌های متال گیر اسنادی را از تاریخچه، افتخارات، شخصیت‌ها و قسمت‌های مختلف این بازی برای آشنا شدن بیشتر با این مجموعه قدیمی را دریافت خواهند کرد.

بنابراین، خوشحالی کاربران PC مدت زیادی طول نکشید و کونامی با بیانیه‌ای رسمی، اعلام کرد قصد عرضه مجموعه Metal Gear Solid: Legacy Collection را برای این پلتفرم ندارد.

بازی Metal Gear Solid: Legacy Collection که شامل سه قسمت اول این مجموعه و نسخه PSP آن می‌شود، هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 3 و ایکس‌باکس 360 در دسترس است.

از طرفی دیگر، بازی Metal Gear Solid V: The Phantom Pain هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 3، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس 360 و ایکس‌باکس وان  و رایانه‌های شخصی در دسترس است.

metal-gear-solid-the-legacy-collection-x

در راستای اخبار مربوط به قسمت جدید این مجموعه، طی روزهای اخیر مطلع شدیم تاکنون حدود ۳ میلیون نسخه از بازی Metal Gear Solid V: The Phantom Pain به خرده‌فروش‌های سراسر جهان ارسال شده است. با این رقم، این بازی پرفروش‌ترین محصول تاریخِ این مجموعه تبدیل شده است.

تا امروز ما در زومجی به بررسی ویدیویی بازی Metal Gear Solid V: The Phantom Pain پرداختیم و به آن نمره بسیار عالی ۱۰ را اعطا کردیم. طی روزهای آتی، بررسی متنی این بازی هم در وبسایت قرار خواهد گرفت تا شما علاقه‌مندان را با گوشه و کنار و جزئیات این بازی به صورت دقیق آشنا کنیم.

منبع: Segmentnext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده